Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:41:16 GMT

گیلان| حمله خرس به روستایی در فومن تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۸۸۸

گیلان| حمله خرس به روستایی در فومن تکذیب شد

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست فومن و دهیاران منطقه آلیان این شهرستان مجروحیت یکی از روستائیان منطقه به علت حمله خرس در ساعات گذشته را تأیید نکردند. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اخبار و اطلاعاتی در ساعات اخیر مبنی بر حمله یک خرس به یکی از روستائیان شهرستان فومن در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است که رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست حوزه و دهیاران منطقه آلیان با اعلام عدم تأیید قضیه مذکور از صحت نداشتن آن خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فومن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه موضوع حمله خرس به یکی از روستائیان منطقه آلیان را مورد بررسی قرار داده‌ است عنوان کرد: طبق تماس‌هایی که با دهیاران منطقه آلیان شهرستان فومن داشتیم همه آن‌ها موضوع حمله خرس را تکذیب نموده و اعلام کردند که شایعه است.

شکارچی خرس قهوه‌ای گیلان دستگیر شدزاهدان| خرس سیاه بلوچی چوپان نیکشهری را مجروح کردعامل کشتار خرس مشگین‌شهر با اسلحه قاچاق بازداشت شد

محمدرضا روشنی با تأکید بر اینکه دهیاران منطقه آلیان شهرستان فومن به طور کلی خبری در مورد حمله خرس به یکی از روستائیان نشنیده بودند تصریح کرد: این صحبتی است که دهیاران کرده‌اند علاوه بر این تاکنون کسی نیز به اداره حفاظت محیط‌زیست فومن مراجعه نکرده و شاکی هم نشده است.

وی مجروح شدن یک فرد و حمله خرس به وی در یکی از روستاهای آلیان فومن را بر اساس اظهارات و صحبت‌های دهیاران تکذیب کرد و اظهار داشت: فعلاً در این‌باره خبر جدیدی به ما نرسیده بنابراین اگر گزارش تازه‌تری در مورد منشأ انتشار خبر حمله خرس پیدا کردیم حتماً مراتب آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش تسنیم، برخی رسانه‌ها در ساعات گذشته از حمله خرس به یکی از روستائیان در توسه‌ کله آلیان فومن که باعث مجروح شدن فرد روستایی شده خبر دادند و گفتند که این فرد به علت جراحات وارده از ناحیه دو پا و یک دست در بیمارستان امام‌خمینی(ره) صومعه‌سرا بستری شده است.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور تامین تجهیزات لازم در حوزه مخابرات، سال گذشته ۹۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در استان کردستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت اظهار کرد: ایجاد مرکز جدید مخابراتی و تعویض سویئچ در ۵۴ نقطه روستایی و ۹ مرکز شهری با ظرفیت بیش از شش هزار و ۲۰۰ پورت، حذف مرکز قبلی در مرکز دار سیران شهرستان مریوان و ایجاد دو هزار و ۵۶۰ پورت از اقدامات این حوزه در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی به انجام توسعه سویئچ تلفن ثابت،ADSL و VDSL در ۵۸ مرکز شهری و روستایی با ظرفیت سازی دو هزار و ۶۵۵ پورت اشاره کرد و افزود: از این ۵۸ پروژه، ۳۷ مورد آن در نقاط روستایی به اجرا درآمده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد اینترنت پرسرعت مخابرات به میزان ۴۸۰ پورت در ۹ روستای جدید در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم ۵۹۹ روستا از مزایا و سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند شده‌اند.

حکمت اضافه کرد: سال گذشته حدود هفت هزار خط تلفن ثابت برای مشتریان جدید در استان دایر شده که ۸۹۶ خط آن روستایی است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹ هزار و۲۰۰ پورت ADSL و ۴۸۲ پورت VDSL به مشتریان جدید واگذار شده است که بیش از ۳۳۰۰ مشترک آن در نقاط روستایی ساکن هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به وجود زیرساخت‌های سرویس جدید FTTH در برخی از نقاط استان و بهره‌مندی مشتریانی که استفاده از بستر این فناوری را دارند، افزود: در سال گذشته به ۷۷۴ مشترک جدید، سرویس FTTH ارائه شده است.

حکمت ادامه داد: در سال جاری اقدامات و پروژه‌های قابل توجهی در تمام حوزه‌های مخابراتی به‌ویژه تحقق برنامه نجما در کمترین زمان ممکن در دستور کار منطقه قرار دارد.

کد خبر 747210

دیگر خبرها

  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان