Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@19:19:34 GMT

از دوچرخه‌های "بیدود" چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۹۰۰

از دوچرخه‌های 'بیدود' چه خبر؟

وی در مورد وضعیت دوچرخه‌های بیدود با بیان اینکه این دوچرخه‌های اشتراکی توسط یک شرکت خصوصی تهیه و اداره می‌شدند گفت: حالا شرکت مربوطه اعلام کرده است که دچار مشکل مالی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت مذکور اعلام کرده به طور میانگین روزانه از هر دوچرخه یک یا دو مرتبه استفاده می‌شده، ادامه داد: این در حالیست که می‌بایست روزانه هفت الی هشت مرتبه از هر دوچرخه استفاده شود تا برای شرکت به صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت پیش از اجرای این طرح برآورد مالی نداشته است؟ افزود: ما نیز در این مورد از مسئولان شرکت سوال کردیم و آن‌ها نیز اعلام کردند که در مطالعات مالی خود اشتباه کردند و حالا در مرحله ضرر قرار دارند.


وی با بیان اینکه در تهران هیچ مد حمل و نقلی بدون یارانه نمی‌تواند بخوبی کار کند به همین دلیل شهرداری تهران برای اتوبوس و مترو سالانه یارانه‌های زیادی را پرداخت می‌کند، در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری به این شرکت یارانه می‌دهد؟ گفت: بعید می‌دانم چراکه شهرداری برنامه‌ای برای ارائه یارانه به دوچرخه‌های اشتراکی ندارد.

حجت افزود: دوچرخه‌های اشتراکی در این مدت عملکرد خوبی داشتند و در حال برگزاری جلسات مشترک برای تهیه و تدوین راه حلی برای رفع مشکلات هستیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد سرانجام ودیعه مردم که نزد این شرکت باقی مانده نیز گفت: باید این شرکت پول را به مشترکان خود برگرداند.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهرداری تهران دوچرخه سواری دوچرخه بیدود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از هشت هزار تن کود یارانه ای پارسال بین کارگزاران شهرستان نقده توزیع شده است.

محمود مظلومی افزود: مقدار توزیع کود یارانه ای در شهرستان نقده معادل هشت هزار و ۴۰۰ تن بود که بیش از ۸۵ درصد سهمیه کودی شهرستان جذب شده است.

مظلومی اظهارکرد: این مقدار توزیعی شامل شش هزار و ۳۸۶ تن کود ازته، یکهزار و ۴۸۲ تن کود فسفاته و ۵۳۰ تن کود پتاسه بود.

وی افزود: اين شرکت تاکنون اين وظيفه حساس خود را به بهترين نحو ممکن در سطح استان انجام داده وتوانسته است تمامي کودهاي مورد نياز بخش کشاورزي استان را به موقع تأمين نموده و در اختيار کشاورزان در اقصي نقاط استان قرار دهد.

دیگر خبرها

  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد
  • ثبت‌نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو، رایگان شد
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • توزیع بیش از هشت هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت