Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:18:23 GMT

استقبال ترزا می از نتیجه انتخابات بریتانیا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۶۹۶۷

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «ترزا می» نخست‌وزیر پیشین بریتانیا  از نتیجه انتخابات استقبال کرد و گفت که این نتیجه به محافظه‌کاران کمک می‌کند تا برگزیت را محقق کرده و با حل و فصل این مساله، به مسائل دیگر بپردازند.

می ابراز امیدواری کرد که بریتانیا بتواند به سرعت به توافق جامع تجاری با بریتانیا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره همه‌پرسی دوباره برای استقلال اسکاتلند که گفت همه‌پرسی یک بار برگزار شده و دیگر نباید برگزار شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انتخابات پارلمانی بریتانیا ترزا می

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند، افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه‌های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

کد خبر 6078976

دیگر خبرها

  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • استقبال ۸۰ هزار نفری قزوینی‌ها از طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • دور دوم انتخابات مجلس در دو حوزه خوزستان برگزار می‌شود
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • استقبال ۵۰ هزار نفر از برنامه‌های جشنواره بهار معنویت در مشهد
  • ویدیو/ تهدیدات سایبری، انتخابات بریتانیا را تهدید می‌کنند!