Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: مسئولین دانشگاه تهران تاکید دارند طرحی که تا این مرحله انجام شده باید به سرانجام برسد، زیرا که این طرح دارای مصوبه هیئت دولت و شورای عالی شهرسازی است.

شهردار منطقه ۶ با بیان اینکه ساکنین این محدوده از این طرح گله‌مند هستند، افزود: علت این است که این طرح ۲۷ سال طول کشیده و املاک آن‌ها هم بلاتکلیف مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجمع ساکنین محدوده دانشگاه تهران در مقابل وزارت راه،  آذر ۹۷
  فرهادی با بیان اینکه شهرداری در این راستا جلسه‌ای با دانشگاه تهران برگزار کرد، گفت: ما در این جلسه خواسته‌های مردم را منتقل کردیم و شورای عالی شهرسازی هم برای اینکه بتواند هم مردم و هم دانشگاه تهران را راضی نگه دارد یک پیشنهاد تلفیقی داد و مقرر کرد اگر می‌خواهید دانشگاه را توسعه دهید بهتر است زندگی هم در آن محدوده جریان داشته باشد به معنای اینکه قسمتی که هنوز مسکونی است و خریداری نشده همچنان باقی بماند تا بخاطر حیات موجود در آن هم از شب مردگی هم جلوگیری شود و هم امنیت آنجا بالاتر رود.

او با بیان اینکه مردم از به هم‌ریختگی و ایجاد فصا‌های بی دفاع در آن محدوده رنج می‌برند، اظهار کرد: خیلی از اماکن توسط دانشگاه اجاره داده شده‌اند و با اقدامات ستادی و خدماتی در محدوده مسکونی برای مردم مشکل آفرین شده‌اند.   تجمع ساکنین محدوده دانشگاه تهران در مقابل وزارت راه، آذر ۹۷

شهردار منطقه ۶ با اشاره به مذاکراتی که با خانم صادق معاون شهرسازی وزیر راه داشته‌ایم مقرر شد که طرح تلفیقی بر اساس یک جلسه مشترک با حضور دانشگاه تهران، معاون وزیر، شهردار منطقه و معاونین شهردار تهران به نتیجه‌ای برسد که رضایت طرفین را جلب کنیم.

فرهادی با بیان اینکه دانشگاه علاقه‌مند است طرح توسعه را با همان ایده اولیه و بر مبنای خرید واحد‌های مسکونی ادامه دهد، اظهار کرد: از نظر دانشگاه اگر این طرح ناقص اجرا شود کلیت آن زیر سوال می‌رود، اما از نظر ما هم شب مردگی خوب نیست اگر چه این طرح مصوبه شورای عالی شهرسازی را هم دارد.

او در پایان تاکید کرد: اولویت ما مردم هستند و دوست داریم هر چه زودتر تکلیف مردم روشن‌تر شود و املاک آن‌ها یا خریداری شود و یا اگر قرار است که بماند به آن‌ها مجوز ساخت بدهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اجتماعی اخبار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد

به گزارش جماران؛ رسانه‌های آمریکایی نوشتند نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه "باور-373" در رژه نظامی، ارسال پیام قوی بازدارندگی و توانمندی ایران است.

رسانه‌های آمریکایی روز دوشنبه به پیشرفت صنایع دفاعی ایران به ویژه در ساخت انواع سامانه‌های پدافند هوایی اشاره کردند.

نشریه "نیوزویک" در این باره نوشت، ایران اخیرا نسخه جدید و پیشرفته سامانه دفاع هوایی "باور-373" را عرضه کرده است. ایران اعلام کرده که این سامانه می‌تواند جنگنده‌های رادارگریز آمریکایی را رهگیری کند.

سامانه باور-373 اولین بار سال 2019 وارد نیروهای مسلح ایران شد و قابلیت‌های آن با سامانه‌های موشکی زمین به هوای "اس-300" روسیه مقایسه می‌شود. ایران در جریان رژه نظامی اخیر در روزارتش (29 فروردین) از جدیدترین نمونه باور-373 رونمایی کرد. وبگاه "ساف رپ" ویژه امور نظامی نیز در تشریح نمایش نوع ارتقا یافته باور-373 ‌آن را "توسعه قابل توجه صنایع دفاعی ایران" خواند.

این وبگاه نوشت، بخش دفاعی ایران به‌طور آشکاری در حال رشد است و دلیل آن تحریم‌های بین‌المللی است که این کشور را مجبور کرده منابع بیشتری را به توسعه تسلیحات بومی اختصاص دهد.

این وبگاه در خاتمه نوشت که نمایش نسخه ارتقا یافته سامانه باور-373 ارسال پیام قوی بازدارندگی به دشمنان بالقوه ویژه در چشم‌انداز پیچیده ژئوپلیتیکی منطقه خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)