Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز بزرگ ترین هنر اجرایی فراهم کردن بستری مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان بوده و دولت و مجلس تاکنون آنطور که باید و شاید نتوانستند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بیکاری جوانان تبعات اجتماعی به همراه داشته و دارد، به ضرورت فراهم کردن بستر اشتغال برای جوانان تاکید و بیان کرد: یکی از مهم ترین مطالبات مردم از مجلس فراهم کردن بستر مناسب اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراکه در هر خانه ای چندین جوان تصحصیل کرده بیکار وجود دارد و همه منتظر فراهم شدن بستری مناسب برای اشتغال هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه امروز بزرگ ترین هنر اجرایی فراهم کردن بستری مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان است، با اشاره به تلاش مجلس برای اشتغال جوانان، بیان کرد: تاکنون مجلس چندین طرح در این زمینه دنبال کرده است اما عملا این طرح ها راه به جایی نبرده است. امروز سران سه قوه و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشته‌اند که اشتغال جوانان در اولویت باشد.

یارمحمدی افزود: باید از ظرفیت کارشناسان و نخبگان جامعه در این راستا استفاده کرد. کاندیداهای انتخابات مجلس  نیز در انتخابات پیش رو باید بحث اشتغال را در برنامه های پیشنهادی خود در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشتغال انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود

دریافت 67 MB کد خبر 6081252

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس