Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از اواخر اردیبهشت ماه امسال با هدایت مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - اقیانوسیه وانتخابی پارالمپیک پیگیری کرد.

این مسابقات بعد از هشت روز رقابت میان شرکت کنندگان، شنبه گذشته با تعیین تیم های برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب ۴ پیروزی برابر چین، تایلند، کره جنوبی و ژاپن و سه شکست برابر ژاپن و استرالیا (۲ بار) صاحب جایگاه سوم شد ضمن اینکه به عنوان یکی از چهار تیم برتر مسابقات سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را هم از آن خود کرد.

حالا ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران باید پیگیر روند آماده سازی خود برای بازی های پارالمپیک توکیو باشند این در حالی است که قرارداد همکاری سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.س حکمی که مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ۲۹ اردیبهشت ماه گذشته برای مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی زد تا پایان رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانسیه بود. بنابراین مسئولان انجمن بسکتبال با ویلچر و فدراسیون جانبازان و معلولان باید در ادامه ادامه همکاری با وی یا انتخاب گزینه جدید به عنوان سرمربی تعیین تکلیف کنند.

پیش از این محمدرضا دستیار هدایت ملی پوشان بسکتبال با ویلچر را بر عهده داشت و میرعظیمی نیز به عنوان مربی در کادر فنی او بود.

کد خبر 4795335 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال با ویلچر کسب سهمیه پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو قرارداد همکاری تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران والیبال تکواندو تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال جام حذفی اوکراین که به صورت متمرکز برگزار می شود تیم پادولیانی که سرمربیگری آن بر عهده موریس موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران است، توانست با نتیجه سه بر یک مقابل یورکادامیا پیروز شود و به فینال مسابقات برود.

تیم پادولیانی که از دو بازیکن سرشناس به نام های ژیس ژورنا دریافت کننده قدرتی هلندی و تراووپورتی پاسور فنلاندی برخوردار است، حالا باید در فینال به مصاف تیم قدرتمند پرومتی برود.

عیار پائز سرمربی پادولیانی و تیم ملی والیبال ایران در فینال مشخص خواهد شد و باید دید عصر امروز در این فینال چه خواهد کرد. پادولیانی پس از قهرمانی در سوپر کاپ حالا به دنبال سه گانه هستند.

دیگر خبرها

  • فدراسیون باید به‌دنبال حمایت بیشتر از مدال‌آوران باشد
  • حمایت فدراسیون والیبال از برنامه‌های کادرفنی
  • اعلام رقبای تیم بسکتبال ایران در مسابقات کاپ آسیا
  • اردوی بسکتبال با ویلچر
  • آتیه ساری قهرمان بسکتبال ۳ نفره نونهالان مازندران
  • درخشش جودوکاران البرزی در رقابتهای نابینایان کشور
  • سرمربی ایران در اوکراین فینالیست شد!
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد
  • رکورد شگفت انگیز پپ گواردیولا در صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند