Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما گفت: حسن‌زاده زحمات زیادی برای تیم کشیده و به علت برخی مشکلات که با مدیریت پیش آمد از جمع تیم جدا شد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

سید وحید غیاثی پس از تقابل تیم سوهان محمد سیما برابر سن ایچ ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: پیش از هر صحبتی باید از تمام هواداران که سرمایه اصلی تیم بوده تشکر کرد، چراکه ما به همت همین هواداران توانستیم نتیجه را برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما افزود: در نیمه نخست بازیکنان تحت تأثیر تغییرات در کادر فنی بودند، اما خوشبختانه در نیمه دوم به‌خوبی تاکتیک‌های خود را در زمین پیاده کردیم تا امتیاز کامل به حریف ندهیم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت محسن حسن‌زاده سرمربی پیشین سوهان محمد سیما، ابراز کرد: ایشان زحمات زیادی برای تیم کشیده و به علت برخی مشکلات که با مدیریت پیش آمد از جمع ما جدا شد، اما از همین امروز وعده تیمی سرحال را هواداران می‌دهیم که حرف‌های زیادی در لیگ برای گفتن خواهد داشت.

لیگ برتر فوتسال|محمد سیما بازی باخته را با تساوی عوض کردتیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به مصاف سن ایچ ساوه می‌رود

به گفته وی، سن ایچ در نیمه نخست تیم برتری نشان داد اما تیم سوهان در نیمه دوم توانست ظرفیت‌های خود را نشان دهد که بازهم تیم ما کمی بدشانسی هم آورد حتی می‌توانستیم گل چهارم را وارد دروازه کنیم که نشد.

وی گفت: تیم سوهان به رتبه‌های بالای جدول بسنده نمی‌کند و در مرحله پلی‌آف با تمام احترامی که برای رقبا قائل هستیم، بازنده بازی در این مرحله برابر هیچ تیمی نخواهیم بود.

سرمربی سوهان محمد سیما درباره تنش‌های ایجادشده در بازی، توضیح داد: این مسابقه ازنظر جایگاه جدولی برای دو تیم حائز اهمیت بود، چراکه یک امتیاز می‌توانست دو پله ارتقا جدولی به همراه داشته باشد، که این موضوع بازیکنان را تحت تأثیر قرار داده بود.

گفتنی است، تیم فوتسال سوهان محمد سیما  در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، به تساوی خانگی سه بر سه برابر سن ایچ ساوه رضایت داد.

در این مسابقه سید وحید غیاثی پس از دو فصل، مجدداً به‌عنوان سرمربی بر نیمکت تنها نماینده استان در لیگ فوتسال تکیه زد.

انتهای پیام/454/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران

به گزارش "ورزش سه"، نمایش شش ستاره‌ای مردان شمسایی برابر قرقیزستان که جانانه‌ترین و قاطعانه‌ترین پیروزی آن‌ها در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، تیم ملی را ضمن کسب جواز صعود به جام جهانی فوتسال، راهی محفل چهار تیم پایانی قاره کهن نیز کرد و ملی‌پوشان برای راهیابی به فینال باید تیم ملی ازبکستان را از پیش‌روی خود بردارند. حریفی که همیشه مقابل ایران زانو زده و بازنده مطلق بوده است

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان، تا کنون شش بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم ایران پیروزی در تمامی مسابقات بوده است و ازبک‌ها به جز دو دیدار، در مابقی دوئل‌های خود برابر ایران شکست سنگینی متحمل شده‌‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران در شش جدال قبلی، 39 بار دروازه حریفش را به آتش کشیده و در نقطه مقابل، ازبک‌ها تنها 19 مرتبه موفق به گلزنی برابر ایران شده‌اند.

آخرین باری که دو تیم با همدیگر صف‌آرایی داشته‌اند، به دو دیدار تدارکاتی در سال 1402 باز می‌گردد که تیم ملی فوتسال با نتایج (هشت بر یک و پنج بر سه) به پیروزی رسید.

این دومین باری است که ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل همدیگر حاضر می‌شوند. نخستین بار به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد که ایران با نتیجه هفت بر یک، ازبکستان را درهم کوبید.

اولین جدال تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در جام ملت‌های آسیا به فینال سال ۲۰۱۰ مربوط می‌شود که ملی‌پوشان فوتسال با نتیجه هشت بر سه به پیروزی دست یافتند و قهرمان رقابت‌ها شدند. نکته جالب این است که ازبکستان میزبان آن دوره از مسابقات بود.

نگاهی داشته‌ایم به تمامی تقابل‌های رسمی ایران و ازبکستان؛

سال 2010
فینال جام ملت‌های آسیا: میزبان ازبکستان 
ایران 8 - 3 ازبکستان
گل‌های ایران : جواد اصغری مقدم دو گل، مجید رئیسی یک گل، مسعود دانشور دو گل، محمد طاهری یک گل، علی اصغر حسن‌زاده دو گل

سال 2016
فینال جام ملت‌های آسیا: میزبان ازبکستان 
ایران 2 - 1 ازبکستان
گل‌های ایران : قدرت بهادری، محمد کشاورز

سال 2018
نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا: میزبان تایوان 
ایران 7 - 1 ازبکستان
گل‌های ایران : مهدی جاوید سه گل، حسین طیبی دو گل، علی‌اصغر حسن زاده دو گل

سال 2021
یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال: میزبان لیتوانی
ایران 9 - 8 ازبکستان
گل‌های ایران: سعید احمدعباسی سه گل، علی‌‌اصغر حسن‌زاده دو گل، مهدی جاوید دو گل، فرهاد توکلی و مسلم اولاد قباد هر کدام یک گل

تیم‌های ملی ایران و ازبکستان روز جمعه و از ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت و دیگر مسابقه نیمه‌نهایی میان تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • گل جالب و زیبای احمد حسن زاده به قرقیزستان از روی نقطه پنالتی در جام ملت های فوتسال آسیا / فیلم
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما