Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف رحیمی حیدرلو روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌ والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه در نخستین دیدار خود پس از پیروزی مقابل تیم توان‌یابان همدان، در دومین گام در سه ست پیاپی مغلوب تیم فولاد مبارکه اصفهان شد و سپس در سومین دیدار خود با نتیجه سه بر ۲ مقابل هیات هرمزگان شکست خورد.

وی بیان کرد: این تیم امروز جمعه /۲۲ آذر/ در چهارمین دیدار خود به مصاف تیم هیات خوزستان می‌رود و در صورت پیروزی جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لیگ دسته یک والیبال نشسته بانوان کشور در گروه یک از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه جاری با حضور تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و شهرداری ارومیه به میزبانی هرمزگان در حال برگزاری است.

رییس هیات جانبازان و معلولان ارومیه گفت: پیش از این نیز رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته یک کشور برگزار شد و تیم‌های خراسان رضوی، ذوب‌آهن اصفهان و هیات لرستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

رحیمی افزود: تیم والیبال نشسته بانوان این شهر سال گذشته نیز در لیگ یک کشور حضور داشت به طوری که مرحله نهایی دور قبل این مسابقه‌ها اسفندماه گذشته با حضور ۶ تیم آذربایجان‌غربی، مازندران، هرمزگان، البرز، شهرداری ورامین و  توان‌یابان‌ همدان به میزبانی ارومیه برگزار شد.

 «ناصر حسن‌پور» و «پری مردمیدان» از ملی‌پوشان ارومیه‌ای تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان شهرداری فولاد مبارکه معلولان والیبال قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد

از گروه نخست این مسابقات تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خانگی خلیج فارس با نتیجه ۲بر یک تیم فولاد ب خوزستان را شکست داد.

مهرداد هدایتیان و علیرضا سلیم پور برای شهرداری بندرعباس در این دیدار گلزنی کردند.

بدین ترتیب تیم شهرداری بندرعباس که پیش از این در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار داشت حالا با کسب ۲۴ امیتاز و سه پله صعود در جایگاه نهم گروه نخست قرار گرفت.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم شناورسازی قشم از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (۳۰ فروردین) میزبان نیکا پارس چالوس است و فولاد هرمزگان به مصاف آکادمی کیا می‌رود.
تیم‌های شناور سازی قشم و فولاد هرمزگان نیز با کسب ۳۹ و ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم قرار دارند.
لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور ۲۸تیم در دو گروه پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی برای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • زیرسازی منشعبات خیابان گلشن منطقه دو ارومیه
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها