Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@09:34:26 GMT

اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۱۳۶

اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای هرمزگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمید پورمحمدی  پنج شنبه شب(۲۱ آذر) در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به پیگیری‌های مستمر استاندار هرمزگان در خصوص چندین مورد از مسائل مهم این استان، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی دکتر همتی، اختصاص سهمیه بنزین به شناورهای صیادی انجام شد و این سهمیه در نظر گرفته شده و از روز شنبه هفته آینده ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این اقدام و پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار هرمزگان در سطح ملی، دغدغه صیادان بزرگوار در خصوص سهمیه بنزین رفع شد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: خرید تضمینی آب از آب شیرین کن ها برای تامین آب شرب در استان هرمزگان از دیگر موارد مورد تاکید و پیگیری استاندار هرمزگان بود.

پورمحمدی تصریح کرد: با این پیگیری ها میزان اعتبارات خرید تضمینی آب در لایحه بودجه سال ۹۹ افزایش چشمگیری یافت تا آب شرب مورد نیاز این استان به شکل مناسب از طریق آب شیرین کن ها تأمین شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین برق جزایر هرمزگان اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که این امر نیز با پیگیری های استاندار هرمزگان محقق شد.

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: اعتبارات تسهیلات ارزان قیمت و با هدف اشتغالزایی در حوزه پرورش ماهی و ایجاد گلخانه های کشاورزی نیز با پیگیری های صورت گرفته توسط استاندار هرمزگان تامین شده و این تسهیلات پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه تامین مسکن محرومان و نوسازی مدارس استان هرمزگان، تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده که به زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 469741 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) ماهیگیری استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی ماهیگیری استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت در زنجان است، گفت: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محسن افشارچی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: در عملیات وعده صادق و اقداماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد، هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را فروریخت و همه جهانیان دیدند که فقط سروصدایی بود که به وسیله رسانه به پا شده بود.

وی با بیان اینکه ایران در این حمله از موشک‌ها و پهپادهای قدیمی خود استفاده کرد، افزود: اما با همین تسلیحات نظامی قدیمی، هیمنه این رژیم به طور کامل فرو ریخت.

استاندار زنجان با بیان اینکه درست است سختی‌هایی در خصوص اقتصاد در کشور وجود دارد، ادامه داد: قطعاً از این شرایط نیز با توانمندی که در کشور وجود دارد، عبور خواهیم کرد.

استاندار زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مدیران یک بار دیگر وظایف خود را مرور کنند، هرچند بنده نیز روی مسائل مهم تمرکز خواهم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که باید در استان حل شود، مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت است، تصریح کرد: گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم تا دو ماه آینده این موضوع را حل کنیم.

افشارچی با بیان اینکه بهره‌وری آب یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در استان زنجان است، ادامه داد: باید بتوانیم بهره‌وری در بخش آب را بالاتر ببریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم استان جذب سرمایه‌گذار است، گفت: باید مردم را از رفتن به سمت طلا و دلار به سمت تولید سوق دهیم.

استاندار زنجان با تاکید بر راحت شدن صدور مجوزهای کسب‌و ار و تولید یادآور شد: باید این مسیر برای مردم هموار شود.

افشارچی با اشاره به مسئله مهم بهره‌وری در استان، گفت: سه دستگاه آب، کشاورزی و صنعت جزو دستگاه‌های اصلی هستند که باید در زمینه بهره‌وری اتفاقات مثبت را رقم بزنند.

کد خبر 747170

دیگر خبرها

  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • پیگیری اختصاص عوارض ساخت و ساز در شهرک‌های مسکونی به آموزش و پرورش در گلستان
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد