Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر تعاون گفت: ۶ میلیون درخواست خانوار‌هایی که از یارانه معیشتی برخوردار نشدند در سامانه ثبت شده و در مرحله بعدی ۲.۷ میلیون خانوار جامانده برای دریافت یارانه نقدی پایش می‌شوند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از بوشهر، غلامرضا پناه ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به سبد حمایتی معیشتی اظهار داشت: در این راستا ۶ میلیون خانوار معترض دریافت این یارانه، پیامک خود را به سامانه تعیین شده ارسال کرده‌اند که با بررسی‌های انجام شده از این تعداد یک میلیون خانوار یارانه مورد نظر را دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه به تعدادی از افرادی که یارانه دریافت نکرده‌اند در مراحل بعدی از آنان خواسته شد که اجازه دسترسی به حساب‌های بانکی داده شود گفت: عده‌ای از مردم این مهم نپذیرفتند و کسانی که پذیرفتند که می‌توانید به همه اسناد دسترسی داشته باشید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه اطلاعات را از مراجع ذی‌ربط استعلام کرد.

معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اسناد مورد نظر از ثبت احوال، ثبت اسناد، پلیس +۱۰ نیروی انتظامی، خودرو‌ها و دیگر موارد استحصال و در این راستا سامانه مهم و منسجمی تشکیل شد.

پناه، بیان کرد: در مرحله بعدی ۲.۷ میلیون خانوار در مرحله پایش و در چند روز آینده نهایی می‌شود و تعدادی از این‌ها واجد شرایط دریافت سبد حمایتی معیشتی و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی، با بیان اینکه پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون خانوار در مرز دریافت یارانه معیشتی قرار می‌گیرند که به آن‌ها پیامک ارسال می‌شود خاطر نشان کرد: با ارسال پیامک به این افراد ضمن اعلام مشمول دریافت یارانه، یارانه معیشتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کسانی که در این مرحله از بررسی، واجد شرایط دریافت یارانه نمی‌شوند مجددا از طریق سیستم و سامانه تدوین شده مورد بررسی قرار می‌گیرند که امکان دارد تعدادی از این افراد واجد شرایط شوند و این خانوار‌های واجد شرایط تمام مبلغ مورد نظر که از روز اول اعلام شده به حساب آن‌ها پرداخت می‌شود.

پناه، با بیان اینکه عده‌ای ممکن است در آینده شرایط اقتصادی و معیشتی بهتری داشته باشند افزود: هر ۶ ماه یکبار آزمون وسع برگزار می‌شود و براساس این آزمون، حتی کسانی که یارانه دریافت می‌کنند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند ودر فرایند جدید متناسب با شرایط اقتصادی و معیشتی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی، از تنظیم جدول در فرایند پرداخت یارانه معیشتی خانوار‌ها خبر داد و بیان کرد: این جدول براساس دهک‌های مختلف از دهک اول تا دهک دهم که چه میزان به آن‌ها یارانه می‌تواند پرداخت شود از ۲ میلیون تومان تا بالای ۹.۵ میلیون تومان در سال بر اساس درآمد‌های خانوار‌ها بررسی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره تهیه پیش نویس موارد یاد شده گفت: وزرای ذیربط به ریاست معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه آن نهایی می‌کنند که بر اساس آیین نامه مدون و مصوب، پرداختی‌ها ادامه می‌یابد.

پناه، بیان کرد: بر اساس موارد یاد شده تمام فرایند پرداخت یارانه معیشتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و کسانی که مشمول دریافت یارانه می‌شوند بر اساس سطح درآمد و سطح خانوار به آن‌ها اعلام و این نگرانی برطرف می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان وزارت رفاه یارانه معیشتی جاماندگان ثبت نام پایش دسترسی به حساب های بانکی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت کارگران منتخب جشنواره امتنان در بنیاد ملی نخبگان خبر داد و با بیان اینکه اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت کارگران است، گفت: بخشی از صنایع کشور در دوره‌های گذشته به تعطیلی کشیده شدند که با نگاه راهبردی دولت مردمی این واحدها احیا شد.

به گزارش ایسنا، سیدصولت مرتضوی در نشست هم‌اندیشی با منتخبان سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: کار بستر استقلال یک کشور را فراهم می‌کند و کشور را به توسعه اقتصادی می‌رساند و کارگران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون پیشگام تولید و توسعه کشور بوده‌اند.

وی پیرو تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران، اعلام کرد که تأمین امنیت شغلی کارگران را در اولویت برنامه های وزارت کار قرار می دهد.

به اعتقاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امنیت شغلی با پایداری صنایع و واحدهای تولیدی ایجاد می‌شود و اهتمام و توان دولت در جهت تحقق این هدف است.

مرتضوی ضمن اشاره به معرفی منتخبین جامعه کار و تولید به بنیاد ملی نخبگان، اظهار کرد: ایجاد شبکه ارتباطی و انتقال تجربیات کارگران نمونه به نسل جوان باید با جدیت دنبال شود. برگزیدگان جشنواره امتنان، سفیران جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید هستند و باید در حوزه انرژی، معادن، فولاد، پزشکی و کشاورزی راویان پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باشند.

وزیر کار همچنین تاکید کرد که در حوزه مسکن کارگری می توان از دانش نخبگان کارگری استفاده کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: محوریت شعار سال به نقش مردم در رونق اقتصادی و جهش تولید تاکید دارد و رکن جهش تولید، کارگران و کارفرمایان هستند.ما توفیق خدمت به این قشر را سعادت می‌دانیم، چرا که اقتدار امروز کشور، مرهون مجاهدت کارگران کشور است.

محمد چکشیان - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم جزییاتی از روند شناسایی و انتخاب کارگران نخبه ارائه کرد و گفت: در این دوره از جشنواره ۵۰ هزار نخبه جامعه کار و تولید شناسایی شدند که ۲۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند که با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای شعار سال، مرکز حمایت از نخبگان جامعه کار و تولید کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی منتخبین و برگزیدگان جشنواره امسال علاوه بر تقدیر ویژه ریاست‌جمهوری مورد حمایت دولت قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان ترویج مولفه‌های فرهنگ کار نظیر منزلت کار، وجدان کاری و مسئولیت پذیری را در دستور کار ستاد نهضت ملی ارتقاء فرهنگ کار دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها