Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:14:41 GMT

۴۰۰ اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۲۵۳

۴۰۰ اثر به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: ۴۰۰ اثر از سوی علاقه‌مندان به جشنواره شجره طیبه بسیج ارسال شده است.

مسعود رمرودی امروزز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره شجره طیبه بسیج در استان زنجان اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت چهل سالگی تاسیس بسیج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به رویکرد فرهنگی و هنری جشنواره شجره طیبه بسیج عنوان کرد: بخش‌های این جشنواره شامل دفاع مقدس، مذهبی، فرهنگی، جهاد و محرومیت‌زدایی، علمی، دفاعی و بیداری اسلامی است.

وی بسیج و ولایت‌مداری، بسیج و تمدن نوین اسلامی را از محورهای جشنواره شجره طیبه عنوان کرد و افزود: بسیج و پیشبرد گام دوم انقلاب نیز از محورهای این جشنواره است.

رمرودی خاطر نشان کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی از دیگر محورهای این جشنواره است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از مرداد‌ماه سال‌جاری صادر شده بود، گفت: شرکت عموم در این جشنواره آزاد بوده و استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته است.

برگزاری جشنواره در ۳ بخش

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جشنواره شجره طلیبه در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل فیلم کوتاه و نمآهنگ، پوستر، اینفوگرافیک، عکس و خوشنویسی، موشن گراف و اپلیکیشن خواهد بود، افزود: بخش ادبیات نمایشی این جشنواره نیز شامل فیلم‌نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه است.

وی افزود: بخش ویژه جشنواره نیز شامل برنامه‌‌های ابتکاری، جذاب و نو خواهد بود.

رمرودی فرصت پایانی این جشنواره را 20 آبان‌ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: 400 اثر از سوی علاقه‌مندان به این جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ۲۵ آذر‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل و از برخی آثار این جشنواره در مراسم رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره بسیج دفاع مقدس استان زنجان سپاه برگزیدگان ادبیات نمایشی پوستر اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد چکشیان معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی حکمی محمدرضا باقری مدیرعامل مؤسسه سوره هنر حوزه هنری را به عنوان دبیر نخستین دوره «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» منصوب کرد.

فراخوان نخستین «جشنواره فرهنگی و هنری اتقان» با هدف ارتقای فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی و حوزه هنری انقلاب اسلامی از اسفند سال گذشته منتشر شد. این جشنواره فرهنگی به منظور تولید محتوای ادبی هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت و در بخش‌های هنرهای تجسمی (پوستر و کاریکاتور)، عکاسی، طنز، شعر، نثر، استندآپ کمدی، ادبیات (شعر، داستانک، داستان کوتاه)، هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی – تئاتر کوتاه (صحنه‌ای) از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره اتقان تا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت اعلام شده و اختتامیه آن نیز تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

در این‌حکم انتصاب آمده است؛

«انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، ضمن ترغیب و تشویق هنرمندان به حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل و تأثیرگذار هنر در ترویج و تعمیق ارزش و جایگاه کار و تلاش و ارتقا فرهنگ کار ایرانی اسلامی را فراهم آورید.»

کد خبر 6084313 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • سالروز تشکیل شجره‌ی طیبه‌ی سپاه پاسداران
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد