Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات اقدامات انجام شده در طرح ارتقاء آگاهی عمومی شهروندان در راستای کاهش حوادث گاز مونوکسید کربن، گفت: روز گذشته سومین مرحله از بازدید کارشناسان این سازمان از محلات قدیمی شرق تهران (منطقه 14) با حضور نیروهای امدادی انجام شد که در این بازدید ۲۰گروه پنج نفره از آتش‌نشانان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز این بازدیدها در منطقه سه و هفت شهرداری تهران انجام شده که نتایج مطلوبی را در این زمینه شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه طی این بازدیدها کارشناسان در قالب چندین گروه به محلات قدیمی اعزام می‌شوند و توصیه‌های ایمنی را به شهروندان ارائه می‌کنند گفت: اگر نیاز باشد کارشناسان به داخل منزل رفته و وسایل گرمایشی شهروندان را از نظر ایمنی مورد بررسی قرار می‌دهند. طی دو مرحله گذشته نیز کارشناسان به حدود ۱۰۰۰ منزل مراجعه کردند.

ملکی افزود: حتی اگر نیاز باشد دستگاه‌هایی هشدار دهنده به شهروندان ارائه شده و برایشان نصب می‌شود. نیروهای امدادی تا آن‌جایی که در توان دارند این اقدامات را انجام می‌دهند که آمار حوادث کاهش یابد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره آمار مرگ خاموش در تهران اظهار کرد: آمارهای تلفات توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه می‌شود؛ اما آمارهای پزشکی قانونی حاکی از آن‌ است که تلفات این حادثه در سطح کشور طی شش ماه اول سال جاری نسبت به شش ماه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. در استان تهران نیز متاسفانه حدود ۲۵درصد تلفات جانی این حادثه افزایش یافته است.

وی افزود: یکی از موارد مورد توجه این است که آمار تلفات محل‌هایی که سال قبل بازدیدهای ایمنی انجام شد، کاهش یافته است بنابراین این طرح موثر بوده است. قرار است که پهنه شرقی تهران را از شمال تا جنوب مورد بازدید قرار دهیم تا حوادثی که در این زمینه رخ می‌دهد، کاهش یابد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرگ خاموش مونوکسیدکربن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام

سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفر‌های برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران