Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه روز جمعه دانشگاه تربیت مدرس آمده است: به منظور فراهم کردن زمینه جذب برگزیدگان علمی مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی کشور، به استناد آیین نامه‌ها و بخشنامه‌های «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه»، دانشگاه تربیت مدرس نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره‌های کارشناسی ارشد اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه با اشاره به دو روش پذیرش خاطرنشان کرد: گروه اول برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم المپیادهای علمی - دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته‌های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد می‌توانند در دوره کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.  اما گروه دوم داوطلبانی که پس از ۶ نیم‌سال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی با حداقل معدل ۱۵، جزء ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود هستند، می توانند نسبت به ثبت نام در دوره فوق اقدام کنند.

دانشگاه تربیت مدرس دارا بودن مدرک کارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه‌های دولتی معتبر مراکز استان و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه را از دیگر شرایط ثبت نام عنوان کرد.

دانشگاه تربیت مدرس در ادامه یادآور شد: دانشجویان و دانش‌آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه‌های دولتی، دانشکده‌های وابسته به دانشگاه‌های مراکز استان‌ها که در سایر شهرستان ها قرار دارند، دوره‌های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس دانشگاهی دانشگاه‌های دولتی و همچنین همه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت نام نیستند.

دانشگاه تربیت مدرس اضالفه کرد: داوطلبان در صورت واجد شرایط بودن، حداکثر تا پایان روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه ۹۸ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اقدام کنند.

برچسب‌ها دانشجو نخبگان دانشگاه تربیت مدرس كارشناسی ارشد دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشجو نخبگان دانشگاه تربیت مدرس كارشناسی ارشد دانشگاه ها دانشجو نخبگان دانشگاه تربیت مدرس كارشناسی ارشد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند در گروه آزمایشی مربوطه یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است.

وی افزود: این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سؤالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

صدر افزود: دفترچه سؤالات آزمون پذیرش دانشجو-معلم شامل ۲۰ سؤال با موضوع تعلیم و تربیت اسلامی و ۲۰ سؤال هوش و استعداد معلمی است و زمان پاسخگویی آن ۶۰ دقیقه خواهد بود.

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تعداد داوطلبان آزمون دانشجو-معلم خاطرنشان کرد: در مجموع ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر برای شرکت در این آزمون داوطلب شده‌اند که ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

وی گفت: بیشترین علاقه مندی برای شرکت در آزمون دانشجو-معلم در گروه آزمایشی علوم انسانی با ۳۱۲هزار و ۱۱۱ داوطلب و کمترین علاقه مندی در گروه آزمایشی هنر با بیش از ۲۲ هزار داوطلب بوده است. در گروه آزمایشی علوم تجربی بیش از ۲۳۰ هزار داوطلب، در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی بیش از ۵۰ هزار داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز بیش از ۴۴ هزار داوطلب شرکت در آزمون اختصاصی دانشجو-معلم شده‌اند.

صدر تصریح کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو - معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد. آزمون پذیرش دانشجو-معلم در سال ۱۴۰۳دریک نوبت و به صورت یک دفترچه مجزا و همزمان با نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود.

کد خبر 6088192

دیگر خبرها

  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد