Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری مدیرکل بنیادشهید استان کرمانشاه در دیدار با  سه خانواده ایثارگر شهرستان قصرشیرین گفت:ملت شریف ایران اسلامی قدردان جان‌فشانی‌های شهدا و زحمات ایثارگران عزیز هستند و همگان مردم بر این باورند که شهدای عزیز با ایثار و ازخودگذشتگی که از خود نشان دادند اقتدار و سربلندی کشور را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام عسگری افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر که در همه ایام سال در قالب «طرح سپاس» انجام می‌شود، وظیفه‌ای است بسیار مهم و ارزشمند که نهاد مقدس بنیاد شهید این امر را به نمایندگی از نظام اسلامی به انجام رسانده و آن را در راستای قدردانی از فداکاری‌های ایثارگران می‌داند.

او  در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های ایثارگر، ابراز امیدواری کرد: بنیاد استان بتواند هر آنچه را که در توان دارد در خدمتگزاری صادقانه به جامعه ایثارگری انجام دهد.

در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام عسگری از خانواده‌های معظم شهیدان علیرضا اسکرو، ماشاءالله بالکانه و یکی از جانبازان کارآفرین تجلیل کرد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای گمنام خانواده های ایثارگر بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند

رضا شریفی در دیدار با خانواده معظم شهدای سیب و سوران در زابل، اظهار کرد: درک مقام شهید و شهادت به راحتی امکان پذیر نیست همچنین برای هر کسی توفیق شهادت حاصل نمی‌شود، همه ما زندگی و آبرویمان را مدیون خون شهیدان و خانواده آنها هستیم.
وی با اشاره به آیه شریف وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بیان کرد: براساس آیات قرآنی نباید تصور کنیم کسانی که ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ، ﺑﻠﻜﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﺰﺩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺷﺎﻥ ﺭﻭﺯی ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻰ‌ﺷﻮﻧﺪ شیعه و سنی نیز به این موضوع اعتقاد دارند بسیاری از کسانیکه اعتقاد و تقوایشان بالاست می‌گویند روح شهید حاضر و ناظر بر رفتار ما است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم نظام کردند بنابراین باید هر کاری که از دستمان بر می‌آید برای خانواده این افراد انجام دهیم تا مدیون آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: هر زمانی که حرف از پیشرفت سیستان و بلوچستان به میدان می‌آید عده‌ای سعی در خراب کردن چهره استان دارند به عنوان مثال در سال ۸۱ که رهبر معظم انقلاب به استان سفر کرد و مصوباتی در سفر خود به استان داشت حادثه تاسوکی اتفاق افتاد و پس از آن موضوع مسجد‌ها و مسائل قومی و مذهبی به میان آمد دشمن در آن زمان تلاش می‌کرد تمرکز اجتماعی را بهم بزنند و همین موضوعات سبب شد استان دچار یکسری عقب ماندگی‌ها شود.
شریفی تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمن به دنبال این است شیعه و سنی را نسبت به هم بدبین کنند، اما به برکت خون شهیدان و دعای خیر پدر و مادر شهدا این بار نمیتواند به مقاصد شوم خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند