Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- این برج های نیمه ساخت  مربوط به مجتمع مسکونی « شمس تبریزی » متعلق به سازمان تامین اجتماعی  در  یکی از مرغوب ترین  و زیبا ترین نقطه های شهر تبریز یعنی بلوار شاهگلی است که علیرغم گدشت نزدیک به دو دهه از آغاز عملیات احداث آن ها هنوز حتی یک واحد از چند صد واحد آن مورد بهره برداری قرار نگرفته است !
به نظر می رسد با این حرکت لاک پشتی و غیر مسوولانه که در روند احداث پروژه  وجود دارد ، کم کم این برج ها هنگام بهره برداری به سن فرسودگی زیربنا خواهند رسید  و شاید از نظر استاندارد های مهندسی  مستلزم  تخریب و تجدید بنا شوند !
آیا حکایت بی انگیزگی مدیریتی که دامن گیر بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی و صنعتی « شرکت  شبه دولتی شستا » وابسته به سازمان تامین اجتماعی شده است ، در روند احداث این مجتمع نمود عینی ندارد ؟! و آیا اگر این مجموعه در دست سرمایه گذاران بخش خصوصی بود چندین سال قبل تکمیل و مورد استفاده قرار نگرفته بود ؟! و آیا اگر واحدهای این مجتمع به موقع تکمیل و حتی به اجاره واگذار می شد ، در این بازه ی زمانی  هزینه ی سرمایه گذاری آن جبران نشده بود ؟! فلذا این آشکار ترین نماد و  دلیل عمده ی ورشکستگی کارخانجات و   ناکارآمدی  انواع مدیریت های  بخش دولتی است  که ظرفیت های موجود را تلف و هدر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل وصالی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وصالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری

محمد فولادی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت، اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد_ مشکین دشت قطار تهران_ تبریز با این مرد برخورد کرد. وی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • تاکید بر توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش