Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نسخه تازه فیلم وحشتناک کینه به کارگردانی «نیکولاس پسکی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را سوم ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد. تاریخ انتشار: 10:43 - 22 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۹۴

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نسخه تازه فیلم وحشتناک کینه به کارگردانی «نیکولاس پسکی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را سوم ماه ژانویه سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم کینه شرح نفرینی است که به وجود آمدن آن به دو صورت اتفاق می‌افتد، یا هنگامی که فردی با خشم شدید می‌میرد یا با غصهٔ فراوان. کسانی که با این قدرت ماوراالطبیعهٔ کُشنده مواجه می‌شوند می‌میرند و خود به شکل همین نفرین دوباره متولد می‌شوند، از یک قربانی به قربانی دیگر و این زنجیر وحشت بی‌انتها ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

نسخه اول فیلم کینه که به عنوان ترسناک‌ترین فیلم در زمان خود معرفی شد و کارگردانی آن بر عهده تاکاشی شیمیزو بوده و اولین بار در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۴ در آمریکای شمالی پخش شد.

بتی گیلپین، اندرو رازبورگ، لین شای، جکی ویور، ویلیام سدلر، جان چو، فرانکلین فاسیون، نانسی سورال، تارا وست وود و بردلی ساتزرلی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی کینه به ایفای نقش پرداخته اند.

در حال حاضر فیلمبرداری نسخه جدید کینه به پایان رسیده و مراحل پس از تولید آغاز شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک خانه که در آن روحی خبیث وجود دارد. هرکس که وارد این خانه می شود به طرزی فجیع کشته می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار هالیوود باکس آفیس هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مهندسی‌شده علیه زنان ایرانی

انقلاب اسلامی ایران برای زن مسلمان ایرانی دستاورد‌های ارزشمندی داشت. بی‌تردید ایجاد محیطی امن و آرام و فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت زنان مهم‌ترین دستاورد و خدمتی است که انقلاب به زنان داشت و با اجرای احکام و قوانین اسلامی در جامعه، زمینه‌ساز حضور و پیشرفت اجتماعی زنان شد.

درواقع حجاب برای زنان زیرساخت و زمینه حضور اجتماعی بود، چراکه فسلفه حجاب زنان برای حضور در جامعه است و محجبه بودن در محیط خانه و خانواده چندان معنایی پیدا نمی‌کند، اما زنان محجبه توانستند در زمینه‌های مختلف در جامعه حضور داشته باشند و با حجاب‌شان در عرصه‌های گوناگون افتخارآفرینی کنند. این درست همان نقطه‌ای است که دشمنان اسلام و انقلاب آن را برنمی‌تابند وبه همین علت هم به دنبال آن هستند تا بابرداشتن حجاب ازسرزن مسلمان ایرانی در عمل مانع پیشرفت و نقش‌آفرینی اثرگذار وی در عرصه‌های گوناگون باشنداما ببینیم زن مسلمان ایرانی درمنظومه فکری رهبرمعظم انقلاب چه جایگاهی دارد. رهبر معظم انقلاب همواره بر مسأله زن و خانواده تاکید ویژه‌ای دارند و جایگاه زن به‌خصوص زن مسلمان ایرانی را به‌عنوان جایگاهی ویژه ترسیم می‌کنند. 
 
نگاه مترقی به زن 
«انقلاب اسلامی با تکیه برمبانی و آموزه‌های دینی، نگاه مترقی به زن داشته و الگوی جدیدی به جهان معرفی نموده است. ثمره این نگاه است که امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی زنان در دست زنان ایرانی است؛ امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند واعلام می‌کنند وبه دنیا صادر می‌کنند؛ یعنی دنیا سخن جدیدی دارد می‌شنود.» و در صحنه اقدام و عمل به آموزه‌های اسلامی و ازجمله حجاب موجب رشد و پیشرفت حقیقی زنان ایرانی شده است: «امروز ما در نظام جمهوری اسلامی و زیر پوشش حجاب، زیر چادر، زیر مقنعه، این تعداد عظیم نخبه فکری، علمی، عملی، فعال سیاسی، صاحب‌نظران فرهنگی و هنری داریم. آن روز بخشی از بخش‌ها و بعضی از ابعاض این مجموعه را هم ما نداشتیم؛ بسیار محدود بودند. این، یک نظریه‌ای درست عکس آن چیزی را که درصدد بودند القا کنند، احیا می‌کند و این‌که آن کیفیت ترویج بی‌بندوباری نه فقط به معنای رشد دادن به زن، به معنویات زن، به استعداد‌های زن نیست، بلکه سرگرم کردن زن به آنچه که لوازم آن، کیفیت زندگی است ـــ آرایش‌های گوناگون و گرفتاری‌های گوناگون جنبی‌ای که این کار‌ها دارد ــ خودش مانع حرکت به سمت کمال و تعالی زنان است. در نظام اسلامی محدودیتی که به وجود می‌آید، که این محدودیت بر طبق فطرت انسانى زنانه است؛ هم برای مرد‌ها محدودیت است، به یک کیفیتی؛ هم برای زن‌ها به کیفیت دیگری محدودیت است، کمک کننده به این است که نیرو‌های آنها هرز نرود و حتی‌المقدور در جهت درستی به کار بیفتد که آن وقت نتیجه‌اش می‌شود رشد فکری و علمی و عملی در جامعه زنان که امروز شاهدش هستیم.»
به‌عنوان یک نمونه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت حقیقی زنان، می‌توان به رشد علمی بانوان اشاره کرد: «ورودی‌های دانشگاه‌های ما یا ۵۰ درصد یا بیش از ۵۰ درصد دختر‌های ما هستند، زن‌های ما هستند. در مراکز علمی حساس و مهم که بنده از بعضی از آن مراکز خودم شخصا بازدید کردم، زنان دانشمند ما آنجا نقش‌آفرینند. در میدان ادب، ادبیات، شعر، رمان، شرح‌حال‌نویسی، زن‌ها جزو برجسته‌ترین‌هایند.» که اینها همه از ثمرات تحقق الگوی اسلامی زن است؛ الگویی مبتنی بر حضور و نقش‌آفرینی زنانه با حفظ عفت، حیا و کرامت. 
 
حجاب مایه تشخص و آزادی زن
«حجاب اسلامی وسیله مصونیت زن است.» و نه‌تنها با هویت و پیشرفت او تضادی ندارد بلکه «حجاب مایه تشخص و آزادی زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه مادیگرایان، مایه اسارت زن نیست.» به تعبیر دقیق‌تر «حجاب وقار است، متانت است، ارزش‌گذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست.» با این نگاه «حجاب، تکریم آن کسی است که در حجاب است. حجاب زن، تکریم زن است.» 

الگوسازی، یکی از ثمرات نقش‌آفرینی بانوان با حفظ حجاب است؛ موضوعی که یک مصداق آن در عرصه ورزش بانوان عملی شده است. زنان ورزشکار محجبه ایرانی با حضور درمیادین ورزشی نشان دادند «در میادین ورزشی نیز یک زن مسلمان می‌تواند با حفظ حجاب و حدود دینی، حضوری مقتدر و عزت‌آفرین داشته باشد.» «بعضی می‌گویند حجاب مانع ازرشد زن و ترقی زن است؛ نه بالعکس؛ حجاب مانع از آن خودنمایی‌های بی‌موردی است که مانع حرکت زن می‌شود. ما امروز هزاران بانوی بزرگ و برجسته درصحنه‌های گوناگون علمی وعملی واجتماعی وسیاسی وفنی داریم که همه باحجاب کامل درحال زندگی هستند.» 

عصبانیت دشمن از موفقیت زنان ایرانی
اما حرکت موفق و پیشرفت‌های چشمگیر زنان ایرانی با حفظ حجاب وعفاف و ارائه الگویی جدید درمقابل الگوی مادی و تحقیرآمیز غربی، موجب کینه‌ورزی دشمنان مستکبر و مفسد شده است: «از اول انقلاب مسأله زن را مطرح می‌کردند؛ ادعای گزاف می‌کردند که از زن ایرانی می‌خواهند حمایت کنند و مانند اینها. باز اخیرا هم به بهانه حجاب و ... باز قضیه زن را مطرح کردند و همان تلاش‌های در واقع ناکام را دوباره دارند تکرار می‌کنند.» لذا شما می‌بینید «می‌گویند زن اگر چنانچه از قیود اخلاقی و شرعی و مانند این چیز‌ها رها نشود، نمی‌تواند پیشرفت کند، نمی‌تواند به مقامات عالی علمی و سیاسی و اجتماعی و ... برسد؛ این‌جوری دارند می‌گویند. شرط رسیدن زن به رتبه‌های بالای اجتماعی و سیاسی وغیره این است که این قیود اخلاقی را رها کند. زن ایرانی این را در عمل تکذیب کرده؛ زن ایرانی در همه میدان‌ها با موفقیت وسربلندی و باحجاب اسلامی ظاهر شده.» بنابراین همه ناراحتی و عصبانیت دشمن و استکبار جهانی از مسأله زن و حجاب در ایران اسلامی به خاطر آن است که موفقیت‌های زن مسلمان ایرانی با حفظ عفت و حجاب در حقیقت «باطل‌کننده یک زحمت و تلاش دویست، سیصد ساله غرب است؛ نمی‌توانند تحمل کنند، عصبانی می‌شوند، خودشان را به در و دیوار می‌زنند تا بتوانند یک کاری بکنند؛ آن وقت می‌چسبند به قضیه حجاب، می‌چسبند به یک مورد و بنا می‌کنند تبلیغات کردن.» نکته پایانی این‌که در قضایای مربوط به مسأله حجاب «دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولان برنامه داشته باشند و دارند؛ ان‌شاء‌ا... این کار با برنامه دنبال بشود.»

منبع: روزنامه جام جم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • فیلم/ رفح زیر آتش کینه صهیونیست‌ها
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • آغاز همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری
  • کینه مهندسی‌ شده علیه زنان ایرانی
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • کینه مهندسی‌شده علیه زنان ایرانی