Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوازدهم از دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، هفته دوازدهم از دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان پنجشنبه 21 آذر در شهرهای  با برگزاری 7 دیدار در شهرهای آبادان، گرگان، اصفهان، بندرعباس، شهرکرد، تهران و مشهد مقدس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته دوازدهم به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان ۶۶ – ۷۲ شیمیدر قم

شهرداری گرگان ۶۶ – ۴۷ پتروشیمی بندر امام خمینی

ذوب آهن اصفهان ۶۵ – ۸۷ اکسون تهران

شهرداری بندر عباس ۸۱ – ۹۰ توفارقان آذرشهر

رعد پدافند هوایی شهرکرد ۷۹ – ۷۵ شورا و شهرداری قزوین

نیروی زمینی ۷۶ – ۸۰صنعت مس کرمان

آویژه صنعت پارسا مشهد ۷۱ – ۸۱ مهرام تهران

پالایش نفتی‌ها برای سه هفته متوالی متحمل شکست شدند و شیمیدر با کسب 9 پیروزی خود را تا رده سوم بالا کشید.

مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته جدال صدرنشینان در گرگان بود. این بازی با باخت سنگین شاگردان کوهیان همراه بود. گرگانی‌ها در خانه دومین شکست پترو را رقم زدند اما پتروشیمی هم چنان با یک بازی بیشتر نسبت به گرگان در صدر جدول قرار دارد.

نوار پیروزی‌های شهرداری بندرعباس بالاخره جدا شد و این تیم در خانه مغلوب توفارقانی‌ها شد. توفارقانی‌ها چهارمین برد خود را گرفتند و در رده نهم ایستادند.

صنعت مس کرمان بعد از مدت ها ناکامی امروز دو امتیاز شیرین از خانه حریف دشت کرد و با دو بازی کم‌تر در جایگاه سیزدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پالایش ذوب آهن صنعت لیگ برتر بسکتبال مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است