Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این بازدید گفت: حوزه علمیه خاتم‌الانبیا (ص) یکی از طرح‌های بزرگ و کم نظیر است.

آیت‌الله "قربانعلی دری‌نجف‌آبادی" افزود: این حوزه علمیه در ۲۴ هزار مترمربع و در چهار طبقه ایجاد شده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ۲۰۰ طلبه ایرانی در این مرکز تحصیل می‌کنند و  اتاق‌های این حوزه ۵۰ متری است و در هر اتاق ۱۰ تا ۱۲ طلبه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته برای  یک سفر ۲ روزه به استان مرکزی، با استقبال مسوولان این استان وارد اراک شد.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و کارکنان فرهنگ و ارشاد استان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، دیدار با پیشکسوتان فرهنگ و هنر و دیدار با مدیران سازمان‌های وابسته از برنامه های روز نخست سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اراک بود.

بازدید از تالار مرکزی،  کتابخانه مرکزی. حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک از جمله برنامه‌های روز  دوم سفر  سیدعباس صالحیدر  اراک بود.  

دیدار با فعالان جامعه قرآنی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در بیت تاریخی حضرت امام (ره)، نشست صمیمی با پیشکسوتان فرهنگ و هنر نیز از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی به استان مرکزی است که در خمین برگزار می‌شود.

در ادامه این سفر نشست با اصحاب فرهنگ و هنر ساوه و زرندیه و برنامه مصاحبه با اصحاب رسانه در ساوه تدارک شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصحاب رسانه حوزه علمیه فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ولی فقیه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وساز‌های جدید قم
  • انتقاد آیت‌الله اعرافی از سبک معماری در ساخت‌وسازهای جدید قم
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری