Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل این معاونت، از مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، هسته‌ها، واحدهای فناور و شرکت‌های مستقر در این مرکز بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، غلامحسین خلف، مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، گزارش کاملی از وضعیت واحدها و شرکت‌های مستقر در این مرکز رشد به سمع همگان رساند و از برنامه‌های آتی این مرکز سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصویب نهایی آیین‌نامه بازار فناوری و سراهای نوآوری در جلسه هیأت امنای دانشگاه را یادآور شد و درباره لزوم حرکت به سمت پویش فناوری و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سراهای نوآوری تخصصی، توضیحات لازم را ارائه کرد.

به گزارش آنا، محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، سید احسان شیرنگی مدیر کل اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه سرمایه‌گذاری دانش‌‌بنیان، قباد بهزادی‌پور، مدیرکل امور کارآفرینی و مراکز رشد، سید جواد صدری‌مهر مدیر کل امور پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان و محمد مهدی جباری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز نیز معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/4117/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز معاون تحقیقات فناوری و نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید

مهدی رفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، راه‌های مشارکت مردم در راستای جهش تولید را دعوت از کارآفرینان و تولیدکنندگان موفق به‌منظور برگزاری رویداد‌های انتقال تجربه و ایجاد مشوق در قالب بخشنامه یا قوانین برای دانشجویان به‌منظور گام برداشتن در مسیر تولید برشمرد.

وی اضافه کرد: به‌کارگیری روش‌های نوین تأمین مالی مانند روش تأمین مالی جمعی از طریق واگذاری سهام و ... به منظور اجرای طرح‌های متوسط و بزرگ و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه برای افزایش بهره‌وری واحد‌های کوچک و متوسط از دیگر راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره اینکه رسالت و ظرفیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان در راستای تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید چیست؟ پاسخ داد: حمایت از فعالیت‌های کارآفرینی دانشجویان و تشویق خانواده‌ها به حمایت از آنها و در اختیار قراردادن فضا‌های پارک علم و فناوری دانشگاه برای ایجاد واحد‌های تحقیق و توسعه در دانشگاه به‌منظور افزایش بهره‌وری از وظایف دانشگاه‌ها برای جهش تولید است.

رفیعی متذکر شد: ایجاد فرهنگ حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از کالا‌های ساخت داخل با معرفی الگو‌های موفق جهان و اهمیت نقش مردم در ارتقای جایگاه اقتصادی کشور و به‌کارگیری از صددرصد ظرفیت‌های دانشگاه شامل زیرساخت‌ها، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی و شبکه‌سازی کارآفرینان درراستای ایجاد خطوط تولید فناورانه در جلب مشارکت مردم برای تحقق جهش تولید بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • بهره‌مندی ۵۲۰ میهمان نوروزی از خدمات اسکان دانشگاه آزاد دزفول
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری