Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@06:46:47 GMT

تحریم خانواده رئیس‌جمهور نیکاراگوئه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۱۱۷

دولت آمریکا همسر و فرزند پسر رئیس جمهور کنونی نیکاراگوئه را به اتهام پولشویی و فساد تحریم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: دولت این کشور «رافائل آنتونیو اورتگا موریلو» پسر «دانیل اورتگا» رئیس جمهور کنونی نیکاراگوئه را به اتهام پولشویی و فساد تحریم کرد.
این در واقع آخرین اقدام دولت آمریکا علیه دولت نیکاراگوئه بشمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واشنگتن همچنین دو شرکت متعلق به رافائل اورتگا را که گفته می شود از آنها برای پولشویی و تأمین مالی دولت اورتگا استفاده می شود، در فهرست تحریم ها قرار داد.
شماری از مقامات دولت نیکاراگوئه از جمله «روساریو موریلو» همسر دانیل اورتگا که معاون رئیس جمهور این کشور نیز هست، مورد تحریم قرار گرفتند.
آمریکا دولت اورتگا را به بهانه تضعیف نهادهای دموکراتیک و حاکمیت قانون مورد انتقاد قرار می دهد.
در مقابل، دولت نیکاراگوئه نیز تحریمهای پیشین آمریکا علیه مقامات این کشور را تداوم طرحهای «امپریالیستی» برای این کشور کوچک آمریکای مرکزی خواند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نیکاراگوئه رئیس جمهور تحریم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در آیین واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارکرد: امروز مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداریم و این وعده‌ی محقق شده دولت است. تولید و بهره‌برداری از مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

وی افزود: خرسندیم که بیش از ۳۳هزار مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های جدی افراد فاقد مسکن است.

رئیس جمهور ادامه داد: کمیته امداد تا جایی که در توانش باشد هزینه مددجویان را پرداخت می‌کند، اما تامین مسکن آرامش خاصی را به تمام اعضا خانواده می‌دهد و از همه این موارد متفاوت‌تر است.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • تاکید رئیس جمهور جدید سنگال بر قطع وابستگی با کشور فرانسه
  • قدردانی رئیسی از رئیس جمهور نیکاراگوئه
  • پاسخگو کردن رژیم صهیونیستی در قبال ارتکاب جنایات خود
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با ملت ایران
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • ماجرای نامه گلایه آمیز مرندی به رئیس جمهور/ موازی کاری وزارت بهداشت در برنامه سلامت خانواده
  • مقامات آمریکا و ونزوئلا مخفیانه دیدار کردند