Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانسون: نتیجه انتخابات، به تهدید همه‌پرسی دوم برگزیت پایان داد

به گزارش مانیتورینگ گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه‌کار امروز (جمعه) بعد از پیروزی قاطع در انتخابات سراسری این کشور، مجددا وعده داد انگلیس را در اوایل سال 2020 از اتحادیه اروپا خارج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون طی سخنرانی در جمع هواداران خود، با تاکید بر اجرای برگزیت، گفت: «ما موفق شدیم، ما بن‌بست را شکستیم... از همه کسانی که کمک کردند تا بزرگترین اکثریت قاطع حزب محافظه‌کار از زمان دهه 1980 به دست بیاید، تشکر میکنم».

وی همچنین افزود: «اول و پیش از هر چیز، این اکثریت به ما این فرصت را می‌دهد که برگزیت را اجرا کنیم... این انتخابات نشان داد که اجرای برگزیت، یک تصمیم انکارناپذیر، بی‌چون و چرا و محکم مردم بریتانیا است. نتیجه امروز انتخابات، به تمام تهدیدهای رقت‌انگیز درباره برگزاری همه‌پرسی دوم برگزیت پایان داد».

رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس با بیان اینکه طرح برگزیت را در تاریخ سی‌ویکم ژانویه (یازدهم بهمن) اجرا می‌کند، توضیح داد: «هیچ اما و اگر و شایدی هم ندارد. به عنوان یک کشور متحد از اتحادیه اروپا خارج می‌شویم و کنترل قوانین، مرزها، پول، تجارت و سیستم مهاجرتی را دوباره در دست می‌گیریم».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره ۱۰ را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روز‌ها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • پافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • نظام، تنش‌های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟
  • روزنامه هم میهن : نظام ، تنش های سیاسی درون اصولگرایان را چگونه پایان می‌دهد؟