Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی جشنواره خانواده رضوی با بیان اینکه مسئولان نیاز به ایده‌های جدید در حوزه خانواده دارند، گفت: ممکن است این ایده‌ها به ذهن مسئولان خطور نکند که قصد داریم به آن‌ها ارائه دهیم.

به گزارش قدس آنلاین ، فضه سادات حسینی  در خصوص جشنواره خانواده رضوی، اظهار کرد: کسانی ‌که این جشنواره را راه‌اندازی کردند، افرادی بوده که چندین سال در حوزه زن و خانواده فعالیت داشته و دغدغه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

وی با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین و کوچک‌ترین بخش جامعه به شمار می‌رود، گفت: اگر خانواده سالم باشد، قطعاً همه نهادهای یک جامعه نیز سالم خواهند بود.

وی افزود: سال گذشته تجربه برگزاری همایش ملی خانواده را داشتیم که از طریق ایسپا، با بیش از ۱۰ هزار فعال حوزه خانواده مصاحبه کردیم و از میان آن‌ها ۷۰۰ نفر برگزیده شدند که به تهران آمده و در دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

حسینی در ادامه بابیان اینکه مسئولان نیاز به طرح‌ها و ایده‌های جدید در حوزه خانواده دارند، عنوان کرد: با توجه به وجود مشغله کاری و فکری مسئولان، ممکن است این ایده‌ها به ذهن مسئولان خطور نکند و قصد داریم به حاکمیت، قانون‌گذاران و سیاست‌مداران کشور، این ایده‌ها را ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در  جشنواره هیچ شرط خاصی وجود نداشت، افزود: محورهای جشنواره شامل تسهیل ازدواج جوانان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آموزش و مشاوره خانواده، سبک زندگی، فرزندآوری و فرزندپروری است که از میان بیش از ۴۰۰ اثر ارسالی، برای ۲۸ اثر نهایی، زمانی برای ارائه قرار دادیم.

حسینی ادامه بابیان اینکه در انتخاب نهایی، آثار داوری عمومی و تخصصی خواهند شد، گفت: داوری تخصصی شامل پنج نفر از فعالان حوزه خانواده می‌شود که سال‌ها در این زمینه فعالیت داشتند. داوری عمومی نیز شامل پرکردن فرم‌های ارزیابی جشنواره توسط افراد حاضر در برنامه می‌شود که همگی از فعالان حوزه خانواده محسوب می‌شوند و به طرح‌ها رأی می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برای آثار برگزیده جشنواره، سقفی تعیین نشده است، بیان کرد: متولی اصلی این کار، بنیاد کرامت آستان قدس است و در کنار آن، بنیاد ملی خانواده و مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس نیز در این جشنواره مشارکت دارند. 

دبیر علمی جشنواره خانواده رضوی اظهار کرد: سعی داریم این جشنواره را ادامه‌دار کرده و در آینده گسترده‌تر برگزار کنیم. ما حلقه ارتباط میان ایده‌های حوزه‌های خانواده و عوامل مسئول در این حوزه‌ها هستیم و برای عملی شدن آن‌ها، پیگیری مداوم انجام خواهیم داد.

منبع:مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خانواده رضوی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده زندانیان نیازمند اظهار کرد: از قضات و دادستان‌ها و رؤسای دادگستری استان خواسته ایم که هم از زندان‌ها و هم خانواده‌های زندانیان سرکشی و بازدیدهای مستمر داشته باشند و نسبت به رفع مشکلات این اقشار آسیب پذیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی گفت: خدمت رسانی و سرکشی‌های مستمر و بازدید و حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان متوقف نخواهد شد و در سال جاری نیز با برنامه ریزی صورت گرفته هرشب از ماه مبارک از سه خانواده زندانیان نیازمند سرکشی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که به همین منظور از مدیرکل زندان‌های استان بوشهر، انجمن‌های حمایت از زندانیان و دیگر مسئولین و خیرین تشکر می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دیگر مسئولین در این دیدارها ضمن اهدای بسته‌های حمایتی و هدایای نقدی به این خانواده‌ها و فرزندان آنان، یک دستگاه کولر گازی و یک تخته فرش نیز به یکی از این خانواده‌ها اهدا کرد.

مهدی مهرانگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این دیدارها که به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) انجام شد به درخواست‌های قضائی و سایر مشکلات آنها رسیدگی و در همین راستا دستور آزادی یکی از این زندانیان را که واجد شرایط بود با ارفاقات قانونی صادر کرد.

کد خبر 6063375

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات»
  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان بوشهر
  • حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند استان بوشهر متوقف نمی‌شود
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان