Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، روسیه اعلام کرد ابزار‌های شناسایی آن اقدام تروریست‌ها در سوریه را در بسیج کردن نیرو‌ها و تسلیحات سنگین خود در اطراف شهر حلب رصد کرده اند. روسیه همچنین درباره زمینه سازی کلاه سفید‌ها برای انجام دادن حملات شیمیایی جدید در استان ادلب هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبعی در وزارت دفاع روسیه گفت: تروریست‌ها موشک انداز‌ها و خودرو‌های زرهی را به شهر حلب و منطقه ابوالظهور در ادلب منتقل کردند. وی تاکید کرد اطلاعاتی از هماهنگی بین گروه تروریستی تحریر الشام و کلاه سفید‌ها برای انجام دادن حمله ساختگی با استفاده از مواد سمی وجود دارد. این منبع افزود هدف از این حملات تهیه و انتشار تصاویری است تا نیرو‌های سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی علیه شهروندان و انجام دادن حملات کورکورانه متهم کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حملات شیمیایی استان ادلب گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا