Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژیلا امیر شاهی مجری با سابقه تلویزیون صفحه شخصی خود را در اینستاگرام به روز کرد.

اخبار چهره ها- ژیلا امیرشاهی  مجری تلویزیون با انتشار این عکس از خود و بازیگر پیشکسوت خانم نانی آقاخانی نوشت:«خوشبختی را نمی توان وام گرفت ،خوشبختی را نمی توان برای لحظه ای نیز به عاریت خواست.

خوشبختی را نمی توان دزدید

نمی توان خرید

نمی توان تکدی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر سر سفره ی خوشبختی دیگران، همچو یک مهمان ناخوانده، حریصانه و شکم پرورانه نمی توان نشست،

و لقمه ای نمی توان برداشت که گلوگیر نباشد و گرسنگی را مضاعف نکند.پرنده ی سعادت دیگران را نمی توان به دام انداخت، به خانه ی خویش آورد، و در قفسی محبوس کرد - به امید باطلی، به خیال خامی.خوشبختی، گمان می کنم، تنها چیزی ست در جهان که فقط با دست های طاهر کسی که به راستی خواهان آن است ساخته می شود، و از پی اندیشیدنی طاهرانه. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎

.به همراهی یک رفیق قدیمی، نانی_آقاجانی دیداری در تاتر»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژیلا امیرشاهی مجری تلویزیون مجری مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های کردستان، به کام دیگران

به گفته آریا نژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، ۱۸ سد در کردستان وجود دارد که از این تعداد مدیریت ۱۲ سد در اختیار استان و بهره‌برداری مابقی سد‌ها در اختیار استان‌های همجوار همچون کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان قرار دارد.

وی درباره یکی از این سد‌ها با نام سد تالوار در شهرستان بیجار گفته بود: آب ذخیره شده این سد ۱۲۰ میلیون متر مکعب است که آخرین تخصیص تا افق ۱۴۲۵ برای استان همدان، ۱۶ میلیون متر مکعب بود که متاسفانه در آخرین بازنگری‌ها به ۵۶ میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

حال با این وضعیت که مدیریت آب‌های کردستان در دست این استان نیست و به زبان ساده به استان‌های دیگر همچون کرمانشاه، زنجان و آذربایجان غربی می‌رود، مسئولان کردستان چقدر پیگیر حق مردم این استان در تخصیص آب شده اند؟

این در حالی است که کشاورزان کردستانی برای تامین آب، ناگزیر به چاه زدن و استفاده از ذخایر آب زیر زمینی شده اند و در پی آن پدیده‌ای به اسم فرونشست زمین رخ داده که نمونه‌های وحشتناک آن در شهرستان‌های قروه و دهگلان دیده می‌شود.

مهمترین محصول تولیدی استان کردستان، گندم است که زندگی بخش بزرگی از کشاورزان این استان با آن گره خورده است، اما شاهدیم به دلیل نبود آب، بخش اعظم اراضی زیر کشت این محصول به صورت دیم است.

فریدون حامدی، مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: از ۶۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در سال زراعی جاری (مهر ۱۴۰۲ تا شهریور ۱۴۰۳) که به کشت گندم اختصاص پیدا کرده است، ۵۸۵ هزار هکتار آن کشت گندم دیم و تا ۴۱ هزار هکتار آبی است که اختصاص آب و آبی شدن مزارع می‌تواند تحولی در تولید این محصول در کردستان و کشور به وجود آورد.

حمیدی مدیرکل محیط زیست کردستان نیز از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی خواست، برای افزایش تخصیص حق آبه کردستانی از سد‌های خود استان، بیش از این‌ها تلاش کنند چرا که مشکل کم آبی می‌تواند منجر به بحران‌های زیست محیطی در استان شود.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با نام جهش تولید با مشارکت مردم، نامگذاری شده است، می‌طلبد مسئولان کشوری و استانی و نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی، برای اختصاص حق آبه بیشتر از آب‌های استان به خود استان، همتی از خود نشان دهند و برای رونق اقتصادی این استان محروم گامی مهم و عملی بردارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آب‌های کردستان، به کام دیگران
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • چگونه نظر دیگران را عوض کنیم؟
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • ◄ گرانی 45 درصدی کرایه تاکسی به نام رانندگان به کام دیگران!
  • فاطمه نانی زاد، وعده صادق را به رشته نظم کشید
  • جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون میروم
  • کنایه مجری تلویزیون روی آنتن زنده به اسرائیلی‌ها؛ زندگی‌تان اصلا به درد نمی‌خوره | فیلم
  • کنایه مجری تلویزیون روی آنتن زنده به اسرائیلی‌ها را ببینید | فیلم