Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@04:51:52 GMT

گونی‌های تریاک به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۲۳۴

گونی‌های تریاک به مقصد نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف شش گونی حاوی ۵۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "محمد بخشنده"، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد افیونی، قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان جنوبی کشور خریداری و پس از گذشتن از شاهین شهر اصفهان و شهر قم به تهران منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم قصد داشت مواد مخدر کشف شده را با یک خودروی ۴۰۵ به تهران منتقل کند، تصریح کرد: شناسایی خودروی متهم در محور‌های مواصلاتی در دستور کار قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس وارد استان اصفهان شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی موفق شدند پس از مراقبت‌های ویژه در یک عملیات مشترک با پلیس اصفهان خودروی متهم را در عوارض استان اصفهان شناسایی و با همکاری پلیس شاهین شهر استان اصفهان خودروی متهم را متوقف و تحت بازرسی قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۶ گونی سفید رنگ حاوی ۵۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقر پلیس شاهین شهر اصفهان قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تریاک مخدر پلیس قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران