Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@10:42:39 GMT

کلاهبرداران 70 میلیاردی دارو دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۲۶۵

کلاهبرداران 70 میلیاردی دارو دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 3 گرداننده باند بزرگ کلاهبرداری دارو و تجهیزات پزشکی در مشهد و کشف 8 کانتینر دارو به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ " محمدکاظم تقوی" با بیان این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر این که افرادی با هویت جعلی از شرکت واردات و پخش دارو و تجهیزات پزشکی وی در مشهد کلاهبرداری سنگینی کرده اند، دستورات لازم برای بررسی این پرونده صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی های اولیه دریافتند متهمان پس از چند مرحله ملاقات حضوری و جلب اعتماد شاکی با تنطیم قرارداد کاری، سند ملکی به ارزش 90 میلیارد ریال را در "قائمشهر" امانت و پشتوانه قرارداد گذاشته اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاکی بدون هیچ تحقیقی قرارداد را امضا کرده بود، افزود: فرد مذکور پس از آن که متهمان داروها را تحویل می گیرند، با انجام تحقیقات متوجه می شود با 2 کلاهبردار روبه رو شده و ارزش ملک آنها خیلی کمتر از مبلغی است که در قرارداد ذکر شده و اسناد آن هم مشکل دارد.

سردار تقوی یادآور شد:‌ کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده و با اشراف اطلاعاتی موفق شدند، 3 متهم را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی 3 متهم این پرونده را در شهرستان های "اشتهارد، بابل و قائمشهر" شناسایی و در چند عملیات ضربتی هر یک از آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش داروهای تحویلی به متهمان 70 میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از انبارهای متهمان مقادیر قابل توجهی دارو را در قالب 8 کانتینر کشف و به مشهد منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، گفت: متهمان همچنین به کلاهبرداری بالغ بر 40 میلیارد ریالی جعل اسناد درخصوص زمین های مختلف در سطح کشور از دیگر شهروندان اعتراف و با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات پرونده در این باره نیز  تا پیدا شدن شاکی های پرونده دوم ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی پلیس آگاهی تجهیزات پزشکی دارو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.

سردار صالحی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه معترف و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید که حدود ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته کشف و به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

کد خبر 6080339

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد