Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسن صفاریه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واردات واکسن آنفلوآنزا از سوی جمعیت هلال احمر، گفت: ما در این زمینه مسئولیتی نداریم و طبیعتا وزارت بهداشت آن را تامین می‌کند. البته اگر وزارت بهداشت به ما اعلام کند که واکسن آنفلوآنزا وارد کنیم، این اقدام را انجام می‌دهیم. البته از آنجایی که داروخانه هلال احمر جزو سه داروخانه بزرگ شهر است، افراد می‌توانند واکسن آنفلوآنزا را از آنجا نیز تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفاریه درباره وضعیت واردات واکسن مننژیت از سوی جمعیت هلال احمر نیز گفت: ما از سال ۱۳۸۱ متولی تلقیح واکسن مننژیت برای حجاج هستیم. بنابراین هر سال این واکسن را وارد کرده و در فصل حج برای حجاج تزریق می‌شود. در حال حاضر در حال واردات آن هستیم و مشکلی از آن نظر نداریم. معمولا از بهمن و اسفند ماه تزریق آن برای حجاج آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: قرار است امسال ۶۵ هزار واکسن مننژیت وارد کنیم که با توجه به میزان ذخایری که داریم می‌توانیم حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار نفر از حجاج را پوشش دهیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی بارش برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ، از ساعت ۰۸:۲۵ امروز، نجات گران هلال احمر به ۱۷۰ نفر متأثر از برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ امداد رسانی کردند.

وی افزود: بارندگی در محور مذکور و کولاک متناوب برف ادامه دارد و رانندگان جهت تردد از این محور حتماً آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 6063425

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • اقدامات داوطلبان هلال احمر ماندگار است
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • واردات انواع تجهیزات و قطعات راهبردی به مجتمع بندری امام خمینی
  • اقدام به‌ موقع اورژانس گناوه جان یک مرد ۳۶ ساله را نجات داد
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!
  • لحظه نجات جان هموطن فارسی توسط نجاتگران هلال احمر + فیلم
  • امدادرسانی هلال احمر به ساکنان ده شهر آبگرفته در خوزستان