Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی روستاییان و عشایری منطقه دو کشور با عنوان جام خوشه چین اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی در روستا‌ها علاوه ‎بر تقویت نشاط و شادابی در این مناطق می‌تواند یکی از موانع مهاجرت روستاییان به شهر‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جام خوشه چین علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و شناسایی استعداد‌های ورزشی، دستاورد‌های مطلوبی را برای ورزش کشور به همراه خواهد داشت.

عباسی با اشاره به توسعه ورزش در روستا‌ها اضافه کرد: این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که رونق ورزش در جوامع باعث سلامتی و ایجاد نشاط شده و به دلیل برخورداری از نیروی انسانی سالم تفکرات توسعه گرایانه را در جامعه ترویج می‎ کند.

او همچنین با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه‌های ورزش در روستا‌ها ادامه داد: معتقدیم خانه ورزش روستایی می‌تواند ما را در رسیدن به این مهم و تشویق و ترغیب روستاییان به امر ورزش یاری دهد چرا که گسترش ورزش همگانی می‌تواند ضامن سلامتی جامعه شود.

عباسی گفت: ورزش در بعد قهرمانی نیز دارای تأثیرات بسیاری است چرا که موفقیت‌هایی که ورزشکاران این استان و کشور در بعد ملی و بین المللی کسب کرده اند پویایی و عزت نفس ملی را ارتقا بخشیده است.

او، ترویج ورزش روستایی را یکی از راه‌های کاهش مهاجرت روستاییان دانست و افزود: در کنار معیشت و اقتصاد باید به ورزش روستایی نیز توجه شود که در همین خصوص در دولت تدبیر و امید اقدامات قابل توجهی انجام شد.

عباسی اضافه کرد: استعداد‌های ورزشی خوبی در میان عشایر و روستاییان وجود دارد که اگر بستر ورزش مردم در همه مناطق را مهیا کنیم شاهد شکوفایی استعداد‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با تقدیر از اقدامات شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اظهار کرد: مقوله نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری است که در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این شرکت در زمینه توسعه فضاهای تفریحی و سرگرمی به خوبی عمل کرده و یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه ملی کوه نور صفه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از روابط عمومی شهرداری می‌خواهیم بسیاری از پروژه‌هایی که در شهر اصفهان وجود دارد و دیگر شهرها از آن محروم هستند را در رسانه ملی و خبرگزاری‌ها تبلیغ کند.

کد خبر 744398

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • تا پایان فروردین: تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • ۲ بازیکن مازندرانی در اردوی انتخابی استعداد‌های نوظهور زیر ۱۸ سال
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • تالاب بیشه دالان بروجرد ظرفیتی بی‌نظیر برای توسعه گردشگری محیط زیستی
  • حضور بانوان خراسان شمالی در لیگ‌های کشور
  • نشاط، سرگرمی و تفریح مدنظر مدیریت شهری اصفهان است