Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بخشی روز جمعه در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها اظهار داشت: جهیزیه‌های اهدایی شامل یخچال، فرش و دیگر لوازم ضروری منزل به همت خیران در سه مرکز نیکوکاری این شهرستان تهیه شده بود.

وی با اشاره به اینکه امسال همچنین ۱۵ میلیارد ریال به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی در مراکز نیکوکاری این شهرستان جمع‌آوری شده‌است، افزود: سه هزار و ۲۵۰ نفر از نیازمندان این شهرستان از این کمک‌ها در زمینه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی و فعالیت ۱۰ مرکز و ۲۳ واحد نیکوکاری در این شهرستان، بیان کرد: امسال میزان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشته‌است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: در بیشتر محله‌های میاندوآب واحد نیکوکاری راه‌اندازی شده‌است و خیران با مساعدت و تشخیص خود به نیازمندان هر محله کمک اهدا می‌کنند.

«بخشی» بیان کرد: در سال‌جاری برای ۶۴ نوعروس زیرپوشش این نهاد یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه از منابع امدادی اهدا شده‌است.

وی با بیان اینکه همچنین برای پنج نفر داماد نیز ۱۰۰ میلیون ریال هدیه دامادی اهدا شده‌، افزود: علاوه بر این به ۶۸۰ نفر از افراد نیازمند غیرمددجو که به این نهاد مراجعه کردند نیز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال مساعدت و کمک شده‌است.

وی اظهار داشت: برای ۴۴ خانوار زیرپوشش نیز لوازم ضروری زندگی از جمله تلویزیون و بخاری‌گازی با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال مساعدت شده‌است.

چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۸ نفر در این شهرستان زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 فرش کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی مدیر کمیته امداد امام خمینی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد

آشوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری در ۱۳ آبان سال ۱۴۰۰ به استان سمنان ۱۴۵ مصوب داشت که از این تعداد پنج مورد مربوط به شهرستان میامی بود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹۵۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت، ابراز کرد: طرح‌های عمرانی میامی در حوزه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و انتظامی اجرا شد.

فرماندار میامی به راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) از جمله طرح‌های مصوب دور اول سفر در این شهرستان اشاره کرد، گفت: برای ساخت این بیمارستان ۳۲ تختخوابی اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل سفر تامین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • پنج طرح مصوب دور اول سفر رییس‌جمهور در میامی اجرا شد
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی