Web Analytics Made Easy - Statcounter

یببینید در برخی کشورها که ولایت فقیه حاکم نیست چه مشکلاتی پیش آمده است، اما در کشور ما با توجه به رخداد هفته های اخیر، پیروی از رهبری امنیت را به کشور برگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجشنبه در پیش کنگره آیت الله تالهی و گرامیداشت یاد علمای بزرگ و شهیر شهرستانهای رزن و درگزین که در دمق سردرود برگزار شد گفت:سعادت ما در بودن خدمت علمای ربانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با با اشاره بر سخن  امام خمینی (ره) مبنی براینکه فرمودند: سعادت ما در این است که پیروی از ولایت فقیه داشته باشیم تا مملکت ما آسیب نبیند افزود: ولایت فقیه یادگار ماندگار گذشتگان است.

موسوی اصفهانی، اتفاقات کشورهای منطقه را تلخ و نگران کننده دانست و تاکید کرد: یببینید در برخی کشورها که ولایت فقیه حاکم نیست چه مشکلاتی پیش آمده است، اما در کشور ما با توجه به رخداد هفته های اخیر، پیروی از رهبری امنیت را به کشور برگرداند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقدیر از جایگاه والای علمای منطقه رزن ،درگزین و سردرود گفت: باید از علمای گذشته  تقدیر کرد که این امانت ولایت را به ما سپردند.

مدیر عالی حوزه های علمیه استان همدان، با اشاره به ایام ثبت نام حوزه های علمیه و برکات حضور جوانان در حوزه های علمیه گفت: برای فرستادن فرزندان خود به حوزه علمیه که در واقع لشکر امام زمان(عج) می باشد قدم بردارید، نمی‌گویم هر کس در حوزه های علمیه حضور دارد یا عمامه به سر است مورد تایید هستند اما عموم حوزویان ما در سربازی امام زمان قدم برداشته اند.

موسوی اصفهانی با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بصیرت افزایی برای انتخابات آینده همه وظیفه داریم و باید همه به خدا ،پیامبر،ائمه و شهدا قول دهیم که در انتخابات فرد اصلح را انتخاب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم اصلح را انتخاب کنیم باید عملکرد نمایندگان را دقیق زیر نظر بگیریم ،موضع گیری شفاف از آنها بخواهیم که آیا در رای دادنشان شفاف بودند؟

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان باید دید نمایندگان در موضع گیری ها چه دیدگاهی داشتند تصریح کرد: آیا در واقع نظر شفافی داشتند یا در شهرستان طرفدار رهبر بودند و در مجلس حرف دیگری زدند؟یا در استیضاح وزرا می‌گفتند به این استیضاح رای داده ام و بعد در عمل دیدیم که برخی استیضاح ها از حد نصاب افتاد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدحسن عاملی شامگاه سه‌شنبه در دیدار نوروزی اعضای شورای اداری استان اردبیل در دفتر امام جمعه اردبیل اظهار کرد: عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است و رضایت الهی را باید در رضایت خدا جست.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم خاطرنشان کرد: مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آن‌ها با جدیت تلاش کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تبریک سال نو گفت: همچنان که توصیه شده دو روزِ انسان نباید مثل هم باشد، سال نوی ما هم باید با سال گذشته متفاوت و رو به پیشرفت باشد.

عاملی با بیان اینکه عاقبت بخیری و خداجویی در خدمت به خلق خدا است، افزود: فرصت خدمت نعمت خداوند به شما مسئولان است پس در رفع گرفتاری مردم تلاش کنید تا خدا از شما راضی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: کار اداری وظیفه است و شما مسئولان علاوه بر اینکه به این وظیفه خود درست عمل کنید، بلکه کار را برای رضای پروردگار انجام دهید.

آیت‌الله عاملی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب محرومان است، بیان کرد: مسئولان باید حامی و پشتیبان محرومان باشند و به آن‌ها خدمت کنند.

وی گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، لازم است مسئولان و مدیران استان اردبیل با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت و برای تسهیل کارهای آنان با جدیت تلاش کنند.

کد خبر 6063181

دیگر خبرها

  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • روح معماری ایرانی-اسلامی بیش از پیش در ساخت و سازها دمیده شود
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  • مسئولان با همه توان از سرمایه‌گذاران حمایت کنند
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • مردمی کردن اقتصاد منجر به جلوگیری از فساد و رانت می‌شود
  • ملت یمن در برابر تجاوزگیری به رهبری آمریکا ایستادند