Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روزنامه ایندیپندنت: کودکان مهاجر به دلیل ابتلا به آنفولانزا در بازداشتگاه‌های مهاجران آمریکا جان خود را از دست داده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، روزنامه ایندیپندنت نوشت در حالی که مسئولان مهاجرتی آمریکا مانع تزریق واکسن آنفلوانزا به کودکان مهاجر شده اند، چند نفر در بازداشتگاه‌های مهاجران این کشور، جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایندیپندنت نوشت: مسئولین مهاجرتی آمریکا مانع تلاش گروهی از پزشکان برای تزریق واکسن آنفولانزا به کودکان تحت بازداشت در این کشور شدند.
این پزشکان که روز دوشنبه برای دسترسی به این کودکان به بازداشتگاه «سن دیه گو» رفته بودند، با مانع مواجه شدند. از این پزشکان در حالی که در نافرمانی مدنی روی زمین دراز کشیده بودند، عکس برداری شد.
بر اساس گزارش ها، دست کم 6 نفر در اعتراضات روز دوشنبه بیرون مراکز فرماندهی اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا در سن دیگو، بازداشت شدند.
بر اساس اعلام «حمایت از تعطیلی اردوگاه (مهاجران)»، سازمانی که با بازاشت مهاجران و پناهجویانی که در تلاش برای ورود به آمریکا بوده اند مخالف است، 70 معترض از جمله پزشکان (در این اعتراضات) حضور داشتند.
دست کم 3 کودک 2، 6 و 16 ساله به دلیل ابتلا به آنفولانزا در بازداشتگاه‌های (مرزی) مهاجران آمریکا جان خود را از دست داده اند. اما مسئولان مهاجرتی آمریکا تا حد زیادی از تزریق این واکسن جلوگیری کرده اند و در برخی موارد به این حقیقت اشاره کرده اند که قرار است مهاجران برای مدت کوتاهی در بازداشت باشند.
به گفته دکتر جولی سی یرا، یکی از معترضان، مردم از آنفولانزا می‌میرند، اما مردمی که در بازداشتگاه (های) اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا مرده اند، کاملا می‌شد از آن پیشگیری کرد. نگه داشتن مردم در شرایط بهداشتی و انباشت نکردن آن‌ها و دادن صابون و دسترسی به دوش (حمام) به آنان، می‌تواند به پیشگیری از این بیماری کمک کند، اما هیچ چیز مثل واکسن آنفولانزا از این بیماری جلوگیری نمی‌کند.
جسد یکی از کودکانی که در بازداشتگاه‌های آمریکا جان خود را از دست داد، اواخر روز دوشنبه پیدا شد و فیلمی که پایگاه پروپابلیکا به دست آورد نشان می‌دهد این نوجوان پیش از آنکه در سلولش از حال برود، از تب 103 درجه‌ای رنج می‌برد.
(جسد) او تا چند ساعت پیدا نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ممانعت تزریق آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فوتبال ایران ۵۱ هزار دلار جریمه شد/ از سرمربی گرفته تا سه ملی پوش
  • عشق پنهانی دختر و پسر مهاجر به جنایت منجر شد!
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • بازداشت صد‌ها مهاجر غیرقانونی و قاچاقچی انسان در ترکیه
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • ممانعت از انتشار ۸ میلیون تن آلاینده با تولید برق هسته‌ای
  • آمریکا با تحریم دارو‌های کودکان سرطانی و پروانه‌ای ناجوانمردی را به اوج رسانده است
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید