Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بالاگرفتن بحث فسخ قرارداد آندره استراماچونی سرمربی استقلال و سفر وی به ایتالیا، بحث فسخ قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران به حاشیه رانده شد و فدراسیون فوتبال هم تاکنون اطلاع رسانی دقیقی در این ارتباط نداشته است.

فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این ارتباط به خبرنگار مهر، گفت: آقای ویلموتس که خودش گفته بود قراردادم را فسخ کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای فدراسیون فوتبال و ویلموتس در حال مذاکره هستند. آقای تاج (رئیس فدراسیون) بیشتر در جریان است.

اصفهانیان درباره هزینه‌بر بودن فسخ قراداد ویلموتس، تاکید کرد: آقای تاج اعلام کرد قرارداد طوری بسته شده که هزینه ای متوجه ایران نیست. نمی دانم این پروسه الان در چه مرحله ای است ولی رئیس فدراسیون کار را پیش می برد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که آخرین جلسه هیات رئیسه فدراسیون چه زمانی برگزار شده است؟ گفت: هفته گذشته جلسه ای داشتیم که در این جلسه بحث ویلموتس مطرح شد. آقای تاج عنوان کرد جلسات مختلفی با وکلای ویلموتس برگزار شده است.

وی همچنین در خصوص مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین ویلموتس، یادآور شد: برانکو هم از گزینه های ما است. صحبت های زیادی هست و بستگی دارد به اینکه چه تصمیمی گرفته شود! کمیته فنی هم انتخاب مربیان را بررسی می کند.

اصفهانی همچنین در واکنش به اینکه تیم ملی با این بلاتکلیفی زمان را از دست می دهد، گفت: به هر حال باید این اتفاق زودتر رخ بدهد و سریعتر سرمربی تیم ملی انتخاب شود!

کد خبر 4796315 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فریدون اصفهانیان مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران تکواندو والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.   حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد مدیران دانشگاه، رضایت از این دانشگاه در سطح استان افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.   نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: حل مسائل استان و یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که همواره از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در این دو سال اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.   دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1402 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه در راستای راهبردها و اهداف برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه بیان نمود.

دیگر خبرها

  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج