Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته وی، مصدومان این حادثه رانندگی پس از انجام اقدامات لازم درمانی با ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه رانندگیبه دلیل بی‌توجه به جلو توسط راننده اتوبوس به علت خستگی و عدم توانایی در کنترل خودرو رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ غلامعلی نوربخش اظهار داشت: این اتوبوس که در حال بازگشت از کرج بود، سرنشینان اتوبوس دچار جراحت شدند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری آمار تصادفات در محورهای برون شهری تا پایان آبان ماه سالجاری  ۸ درصد، آمار کشته‌شدگان تصادفات ۱۷ درصد و  جرحی ۲ درصد و مجروحان ۵ درصد کاهش داشت.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

واژگونی خودروی سواری در محور شهرستان راور از توابع استان کرمان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۸ و ۴۸ دقیقه امروز، پنجشبه نهم فروردین، واژگونی خودروی سواری لیفان در ۱۳۰ کیلومتری محور راور به دیگ رستم یک فوتی و چهار مصدوم در پی داشت.

براساس این گزارش، پس از وقوع این حادثه، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و فرد متوفی پس از رهاسازی به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

کد خبر 739927

دیگر خبرها

  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • انحراف خودروی سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی سمند در گلپایگان با ۶ مصدوم
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت