Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی نخعی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به عضویت کاراته کا‌های کرمانی در تیم‌های پاس ناجا و ویزاکامفورت شیراز اشاره کرد و گفت: از آغاز فصل ۹۸ سوپر لیگ کاراته کشور تاکنون به ویژه در هفته دوم این رقابت‌ها که روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در گروه یک این رقابت‌ها تیم کاتای کرمان متشکل از علیرضا ابوالحسنی، حمید رضا پوراعما و عباس حیاتی فر به مربی گری مصطفی پورجلالی که در قالب تیم پاس ناجا به رقابت مى پردازند، موفق به کسب کامل امتیازات خود در هفته دوم شدند و به عنوان صدر نشین گروه خود به مرحله بعد صعود کردند.

نخعی تصریح کرد: مصطفی پورجلالی، همچنین به عنوان مربی برتر کاتا این هفته از رقابت‌ها از طرف سازمان لیگ فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

او بیان داشت: تیم دیگر کاتای کرمان متشکل از مهدی رضایی، محمد مهدی شجاعی و پویا حبیبی به مربیگری استاد مسعود دانشور در قالب تیم ویزاکامفورت شیراز بر روی تاتامی رفتند و موفق به شکست کامل حریفان خود در هفته دوم شدند.

نخعی افزود: حسین صالحی پور دیگر کاراته کا کرمانی در تیم کومیته پاس ناجا نقش آفرینی می‌کند که در هفته دوم رقابت‌ها توانست ۶ بر ۲ از سد حریف خود عبور کند.

او تصریح کرد: امروز جمعه ۲۲ آذر جاری نیز کاراته کا‌های کرمانی در قالب تیم‌های مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست