Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرمانده پلیس راه کردستان با بیان اینکه این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است گفت :در ۸ ماهه ابتدای سال ۹۷ تعداد ۲۵۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده بودند .

سرهنگ گوهری افزود: رعایت سرعت مطمئنه و بستن کمربند از مهمترین عواملی است که می‌تواند از تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان هم با اشاره به اینکه در ۶ ماهه ابتدای امسال حدود ۲۵ هزار ماموریت داشته ایم گفت: از این آمار ۵ هزار و ۵۰۰ مورد مربوط به تصادفات درون و برون شهری است.

فرامرزی افزود: در تصادفاتی که اورژانس بر سر سانحه حضور یافته است در نیمه اول سال ۷۲ نفر فوت کرده اند.

انتهای پیام /ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف مرگبار تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.
وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست‌های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست‌ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیرو‌های عملیاتی و اصلاح شبکه‌های برق است.
وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و شش دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان