Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز بارش پراکنده برف و باران را در مناطق غربی و مرکزی این استان شاهد خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان،  اظهار کرد: امروز آسمان به صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و بارش های پراکنده برف و باران به ویژه در مناطق غربی استان پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش ها مناطق مرکزی استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد، افزود: از این رو وضعیت کیفی هوا در کلانشهر اصفهان بهبود می یابد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش دو درجه ای بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به دمای صفر درجه می رسد.

کد خبر 400890

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هواشناسی کیفیت هوا بارش پاييز ي برف و باران کاهش دمای هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق صاف است که این شرایط از بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابرها و وزش باد همراه می‌شود.

وی یادآورشد: عصر امروز در ارتفاعات و نواحی کوهستانی استان بارشهای خفیفی را شاهد خواهیم بود و از فردا شرایط نسبتا پایدار جوی در نواحی مختلف استان را خواهیم داشت و تا پایان هفته جاری بارندگی پیش بینی نشده است.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان سه و ۱۹ درجه، ابهر سه و ۱۹ درجه،‌ خرمدره پنج و ۲۰ درجه، آب‌بر ۱۱ و ۲۲ درجه، قیدار هفت و ۱۷ درجه، سلطانیه یک و ۱۸ درجه و ماهنشان ۹ و ۲۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شروع بارش ها در غرب استان اصفهان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • هوای اصفهان ۶ درجه گرم‌تر می‌شود / تشدید بارش‌ها همراه با وزش باد در استان
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود / منتظر بارش‌های بهاری باشید