Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@18:36:11 GMT

استخدام وکیل پایه یک دادگستری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۶۰۷

وکیل پایه یک دادگستری خانم تحصیلات: کارشناسی یا کارشناسی ارشد حقوق ( وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز) توانایی های علمی: آشنایی و تسلط کامل به کلیه قوانین و مقررات و بخشنامه های جاری و به روز ایران به صورت علمی و عملی در کلیه سطوح توانایی های عملی: تنظیم انواع قراردادها، مشاوره و پشتیبانی حقوقی از کلیه افراد حقیقی و حقوقی منتصب به کارفرما پیشگیری از وقوع هرگونه موانع و مشکلات و رفع موانع و مشکلات موجود در راستای نیل به اهداف کارفرما خصوصیات شخصیتی: جوان، جسور، فعال، به روز ارتباطات قوی مسئولیت پذیر دارای اخلاق حرفه ای دارای روحیه و توانایی کار گروهی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سن: حداکثر 40 سال سابقه: حداقل 2 سال از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. ایمیل: 185karimi@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی اظهار کرد: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است؛ لذا مسئولان باید با جرأت و شجاعت به این مسئله ورود کنند و راهکارهای لازم در جهت حل مشکلات آن ارائه دهند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب باید هر چه زودتر صادر شود، تصریح کرد: باید مشکلات شهرستان انزلی را اولویت بندی شود و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، گفت: حفظ محیط زیست استان اعم از جنگل، ساحل، تالاب همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضائی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 746755

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • چگونه وکیل حقوقی در تهران را انتخاب کنیم؟
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • اجازه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب می‌کنیم