Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@00:39:00 GMT

کویت با تحریم ایران موافق نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۶۳۷

کویت با تحریم ایران موافق نیست

نماینده کویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: کشورش نمی‌خواهد ایران تحت تحریم‌ها باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «منصور العتیبی» نماینده کویت در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت که کویت نمی‌خواهد کشور همسایه و مسلمانی همچون ایران تحت تحریم‌ها یا منزوی باشد.

او در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره، گفت که امیدوار است که اختلافات موجود پایان یافته و به اصلاح برجام منجر شود، به طوری که مطمئن شویم ایران به سمت برنامه‌های دیگر یا برنامه تسلیحاتی هسته‌ای باز نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العتیبی همچنین گفت که ایران باید جامعه جهانی به‌خصوص کشورهای همسایه را مطمئن سازد که هیچ قصدی برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد.

نماینده کویت در سازمان ملل همچنین مدعی شد که نشانه‌های مثبتی وجود دارد و ممکن است که به گفت‌و‌گوهای دوجانبه ایران و آمریکا منجر شود و دو طرف به تفاهمات مشخصی برای اصلاح برجام برسند.

این ادعای نماینده کویت در حالی است که تمامی مقامات ایرانی تا کنون هرگونه گفت‌وگو با واشنگتن را رد کرده و در ابتدا خواستار بازگشت آمریکا به برجام و رفع تحریم‌ها شده‌اند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران شورای امنیت کویت سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) رای مثبت دادند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲ اردیبهشت صحن مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، با کلیات این طرح موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع