Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:13:31 GMT

جاده‌های کردستان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۶۸۵

جاده‌های کردستان لغزنده است

دانش زندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بارش برف و باران در جاده‌های این استان از بامداد استان آغاز و تا کنون نیز در برخی نقاط ادامه دارد موجب لغزندگی سطح جاده و کاهش دید به علت وجود مه‌گرفتگی شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون دید افقی در محورهای سنندج – دهگلان محدوده گردنه صلوات آباد، سنندج - دیواندره تمامی گردنه‌های مسیر، قروه - همدان، دیواندره - بیجار و سنندج - کامیاران محدوده گردنه مروارید و سرچی شاهد وجود مه و کاهش دید افقی به کمتر از ۱۰۰ متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی سطح استان ابری است گفت: همچنین در جاده‌های سنندج - مریوان، سنندج - دیواندره و سقز - بانه شاهد بارش باران به صورت پراکنده و در ارتفاعات و گردنه های این مسیر به صورت برف پراکنده هستیم.

طبق اعلام هواشناسی کردستان هم اکنون طیبق اعلام ایستگاه‌های این اداره کل دید افقی در قروه به ۱۰۰ متر، در بیجار به ۱۵۰ متر، در زرینه به ۲۰۰ متر، در سنندج به چهار هزار متر و در سقز به ۶ هزار متر رسیده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هواشناسی کردستان راهداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هواشناسی کردستان راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هواشناسی کردستان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است

به گزارش قدس خراسان، یوسف بنی اسدی اظهار کرد: دید افقی رانندگان در جاده‌های تربت جام- صالح آباد محدوده گردنه "کله مل"، تایباد- خواف در محدوده بند کرات، مشهد- سرخس در محدوده گردنه مزداوند و بزرگراه باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف آباد به دلیل مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده "بزنگان" و جاده‌های شهرستان تایباد دید رانندگان را محدود کرده است.

وی گفت: در حال حاضر بارش بامدادی برف پراکنده و باران در برخی جاده‌های شمالی استان قطع شده اما انتظار می‌رود در ساعات آینده بارش‌ها در این مناطق تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج