Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جوانی پیش ازظهر جمعه در دیدار مجمع عالی نخبگان استان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: فعالیت مجمع عالی نخبگان برای رشد کشو نیاز است و باید از ظرفیت نخبگان در همه زمینه ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مجمع نخبگان مازندران در ۹ منطقه شعبه دارد و هر منطقه منطقه از رئیس، معاونت و معاونت کمیته ها تشکیل شده است و در مجموع در مازندران ۴۰ کمیته نخبگان داریم افزود: نگاه مجمع به کلیه استعدادهای صنفی، دانشجویی و هر استعداد دیگر در هر رشته است زیرا برای رشد باید به تمام زمینه ها نگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مازندران استعداد نخبگی دو برابر میانگین نخبی کشور است گفت: هر کسی که داری نخبگی در هر زمینه ای است باید نقشی در کشور و مسئولیتی داشته باشد زیرا جامعه آن را پرورش داده و باید سهمش را ایفا کند.

جوانی ادامه داد: اگر برای نخبگان خرج کنیم و بعد از به بار نشستن به خارج از کشور روند، تمام زحمات از بین می رود و اگر قرار است به نخبه پروری بپردازیم باید اول اخلاق را رعایت کنیم.

رئیس مجمع عالی نخبگان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر برخی از نخبگان به دلیل آنکه در جایگاه واقعی خود نیستند، دلسرد شده اند و به کنار رفته اند و باید به این قشر توجه بیشتری کنیم.

وی از برگزاری بزرگترین همایش تجلیل از نخبگان همزمان با بهمن ماه در ساری خبر داد و گفت:ما باید از نخبگان تجلیل کنیم و به نخبه پروری بپردازیم.

کد خبر 4796330

منبع: مهر

کلیدواژه: نخبگان امام جمعه ساری ساری انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین ثبت نام کاندیداها بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرکرد ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • ۳۵ درصد مساکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم است/تلاش برای رسیدن به میانگین کشوری
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری