Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت نفت با بروز نشانه‌هایی از حل شدن اختلاف تجاری آمریکا و چین به ۶۴.۶۹ دلار در هر بشکه افزایش یافت. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، از آنجایی که آمریکا و چین به راه حلی برای پایان دادن به جنگ تجاری ۱۸ ماهه میان نزدیک‌تر شدند، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت.

این جنگ تجاری به سوال بزرگی برای تقاضای نفت در جهان تبدیل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر بشکه نفت برنت با ۴۹ سنت افزایش ۶۴.۶۹ دلار فروخته شد که بالاترین از ۲۳ سپتامبر به شمار می‌رود.

هر بشکه نفت خام آمریکا با ۳۷ سنت افزایش ۵۹.۵۵ دلار معامله شد که بالاترین رقم از ۱۶ سپتامبر محسوب می‌شود.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار گفت: «پس از اینکه ترامپ علائمی داد که توافقی با چین داشته و که این تنها برای پیش بینی‌ها در مورد تقاضا برای نفت خام مثبت خواهد بود، تمایل برای ریسک کردن شدت گرفت.»

مارگارت یانگ، تحلیلگر بازار‌های سی ام سی گفت: کاهش شدید ارزش دلار در برابر پوند نیز به تقویت قیمت کالا‌های اساسی کمک کرد.

پس از اینکه ارزش سهام وال استریت به بالاترین رقم در روز گذشته رسید، خوش بینی سرمایه گذاران در بازار‌های بورس منعکس شده و ارزش سهام‌های آسیایی به بالاترین رقم چند ماه گذشته رسیده است.

مویا افزود: «اگر پیشرفت بیشتری در مورد جنگ تجاری آمریکا و چین ببینیم، احتمال تولید ناخالص داخلی جهانی در سال آینده میلادی ۰.۵ درصد افزایش می‌یابد که می‌تواند برای پیش بینی‌های تقاضا برای نفت خام شگفت انگیز باشد.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت نفت معاملات امروز آمریکا بشکه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار ۶۶ هزار تومان شد

آفتاب‌‌نیوز :

فارس نوشت: از ابتدای معاملات امروز ۲۵ فروردین، قیمت دلار در بازار غیررسمی افزایش یافته است.

قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۵ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار افزایش ۱۷۰۰ تومانی داشته است.

قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با رشد دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۴۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۸۱۹ هزار تومانی به قیمت ۴۵ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۸ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۵ میلیون و ۷۴۲ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۸۲۸ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم)، با کاهش ۱. ۳۳ درصدی هر اونس طلا ۲۳۴۴ دلار است.

دیگر خبرها

  • طلا وارد کانال جدید شد/ قیمت جدید طلا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش ها در خاورمیانه
  • تراز تجاری استان یزد به مثبت ۱۷۷ میلیون دلار رسید
  • هشدار افزایش بهای جهانی نفت به فراتر از ۱۰۰ دلار در صورت تشدید تنش‌ها در خاورمیانه
  • قیمت طلا به بالاترین حد تاریخی رسید
  • دلار ۶۶ هزار تومان شد
  • رکوردشکنی قیمت طلا؛ اقتصاد آمریکا متهم اصلی