Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو دهقانی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از این شمار ۱۷۸ داوطلب معادل ۹۱ درصد را مردان و ۱۸ داوطلب معادل ۹ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شامل ۶۶ داوطلب ( ۵۱ مرد و پنج زن)، حوزه دشتستان ۴۹ داوطلب ( ۴۲ مرد و هفت زن)، حوزه دشتی و تنگستان ۳۶ داوطلب ( ۳۴ مرد و ۲ زن) و حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۴۵ داوطلب ( ۴۱ مرد و چهار زن) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر تاکید کرد: تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به مجلس دهم ۷۸ درصد افزایش داشته‌است.

دهقانی گفت: از جمع ۱۹۶ داوطلب تحصیلات ۱۴۳ داوطلب فوق لیسانس، ۲۳ داوطلب لیسانس، ۲۱ داوطلب دکترا و ۹ نفر دارای تحصیل حوزوی هستند.

وی بیان کرد: از این شمار ۱۱ نفر معادل ۶ درصد سابقه نمایندگی و ۳۵ نفر معادل ۱۸ درصد دارای سابقه داوطلبی و سه نفر معادل ۲ درصد نیز نماینده کنونی مجلس به شمار می‌روند.

دهقانی ادامه داد: به لحاظ ترکیب سنی نیز ۴۰ نفر ۳۰ تا ۳۵ ساله، ۴۸ نفر ۳۶ تا ۴۰ سال، ۳۳ نفر ۴۱ تا ۴۵ سال، ۲۱ نفر ۴۶ تا ۵۰ سال، ۳۱ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال، ۱۴ نفر ۵۶ تا ۶۰سال، ۵نفر ۶۱ تا ۶۵ سال، سه نفر ۶۶ تا ۷۰سال و یک نفر نیز ۷۱ تا ۷۵ سال هستند.

برچسب‌ها بوشهر ثبت نام ستاد انتخابات کشور پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ثبت نام ستاد انتخابات کشور بوشهر ثبت نام ستاد انتخابات کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: وضعیت تحصیل دانشجویان مشکوک به تقلب در کنکور تعیین تکلیف می‌شود

در آزمون صبح امروز ۵۳۳ هزار و ۳۲۲ داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و انسانی شرکت کردند.

۱۲۸ هزار و ۳۶۲ داوطلب در گروه علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار و ۹۶۰ داوطلب در گروه‌های علوم انسانی شرکت کردند.

در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

عصر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت داوطلبان گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی و صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی حضور دارند.

آزمون فرهنگیان در نوبت دوم کنکور در تیر ماه برگزار نمی‌شود بنابراین تعداد داوطلبان حدود ۱۰۰ هزار نفر کمتر است.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم گفت: تعداد داوطلبان کنکور در گروه علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر است و پس از گروه تجربی، گروه انسانی و ریاضی بیشترین تعداد داوطلبان را دارند.

وی افزود: با برگزاری دو نوبت کنکور از حساسیت آن کاسته می‌شود با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون‌ها، نمرات داوطلبان تراز می‌شود و سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می‌کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228407 برچسب‌ها کنکور

دیگر خبرها

  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب قمی در آزمون سراسری/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند