Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: برخی مسئولان می‌گویند به فلانی وقت ملاقات نمی‌دهم، جواب تلفن را نمی‌دهم، آن نامه را نمی‌خوانم، آیا خودتان را گم کرده‌اید؟ خیال کردید چون مسئولیتی دارید کسی هستید؟ وای بر کسی که فکر کند کسی است.

وی افزود: شاید مسئولان بگویند مشغله‌های ما زیاد است، خب نماینده‌ای مشخص کنید تا مردم بیایند و حرفشان را به این نماینده بزنند و آن نماینده مطالب را به شما منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاقات ندادن و جواب ندادن، مردم را ناراحت می‌کند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آقایان باید یک نفر را مامور کنند تا در مسجد و حسینیه‌ای حضور یابد و مردم هم بیایند و کارها و مشکلاتشان را به او بگویند؛ چرا این کار انجام نمی‌گیرد؟

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت: مسئولین کشور! خدا از شما حج واجب و حج عمره و کربلا و مشهد نمی‌خواهد، از شما می‌خواهد چون مسئول هستید به امانت وفادار باشید و به داد مردم برسید.

وی افزود: مسئولینی هستند که به حج مستحب می‌روند و اعمال حج را انجام می‌دهند اما به وظایف اصلی خود عمل نمی‌کند.

برچسب ها: رویداد24 ، موحدی کرمانی ، نماز جمعه تهران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 موحدی کرمانی نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

 حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم