Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بخشی از اظهارات «مازیا ناظمی» از ‌آخرین وضعیت پرداخت قرارداد وی به استراماچونی است.

وی افزود: لحظه‌ای که استراماچونی ایران را ترک کرد پیگیر وضعیت وی بودیم و اکنون «اسماعیل خلیل زاده» سرپرست باشگاه استقلال در ترکیه و سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در میلان ایتالیا و وکیلش در قطر به سر می‌برند تا این موضوع سریعتر حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت ورزش ادامه داد: پرداختی‌ها بدون مشکل به حساب او واریز می‌شود و اینکه قرارداد آندره آ از ۲ سال به یک سال تبدیل شود، نیاز به بررسی دارد. متاسفانه تحریم‌های ظالمانه به حدی رسیده که فوتبال را هم درگیر کرده است. ما چهار بار به حساب این سرمربی واریز کردیم اما برگشت خورده است، به همین دلیل پول نقد را به ترکیه بردیم تا از طریق سفارت ایتالیا به وی پرداخت کنیم.

ناظمی این را هم گفت: ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ یورو به وی پرداخت شده است که او مبلغ بیشتری می‌خواست اما به نظر مشکلی نیست و اینکه قرارداد وی یک یا ۲ ساله شود، یا باید قرارداد سال دوم او فسخ شود یا متمم بخورد.

وی درباره اظهارات استراماچونی که گفته است باید یک معجره اتفاق بیفتد تا او به استقلال بازگردد، گفت: شاید این یک عمل ژورنالیستی است، پول اکنون در حساب اوست و فقط باید اعلام وصول کند. اگر وی پولش را بگیرد معجزه رخ داده است.

سخنگوی وزارت ورزش درباره حضور همزمان مهدی علی‌نژاد در پست ریاست فدراسیون ووشو و سرپرستی وی در معاونت توسعه ورزش قهرمانی گفت: هم محمدرضا داورزنی معاون سابق ورزش قهرمانی و هم وزیر ورزش نگاهشان این بود، مسئولانی که آشنا به فدراسیون‌ها هستند باید در این سمت‌ها حضور یابند. داورزنی هم منشا خدمات زیادی در زمان مدیریت خود به ورزش کشور کرد. در میان گزینه‌ها کار دشواری برای انتخاب وجود داشت. انتخاب علی‌نژاد خیلی انتخاب خوبی بود و امیدوارم با حضور او اتفاق خوبی در ورزش ایران در المپیک بیفتد.

«استراماچونی» ۱۷ آذرماه امسال با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

در بیانیه‌ آمده است: «آندره آ استراماچونی»، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند. بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است: استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.

بعد از فسخ یک‌طرفه قرارداد  استراماچونی با استقلال و خروجش از ایران، هواداران خشمگین آبی‌ها مقابل در باشگاه حاضر شدند و علیه مدیریت باشگاه شعار دادند و استعفای آنها را خواستار شدند.

«امیرحسین فتحی» نیز پس از اتفاقات به وجود آمده استعفای کرده و با حکم وزیر ورزش خلیل زاده سرپرست شد.  

برچسب‌ها آندره آ استراماچونی پول وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی پول وزارت ورزش و جوانان آندره آ استراماچونی پول وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072821 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه