Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@10:13:04 GMT

لیست باشگاه های بدنسازی محلاتی (آهنگ) تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۰۷۳

لیست باشگاه های بدنسازی محلاتی (آهنگ) تهران

به سراغ باشگاه های بدنسازی محله آهنگ (محلاتی) در تهران رفته ایم.

 

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که ادامه لیست مربوط به باشگاه های بدنسازی محله های تهران است، لیست بهترین باشگاه های بدنسازی محله محلاتی (آهنگ) به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم.

باشگاه های بدنسازی محلاتی (آهنگ) تهران نام باشگاه  شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ گوگل سعیدی 02133714004

 

بزرگراه محلاتی – نرسیده به خیابان ۱۷ شهریور -نبش مخبر جنوبی

​​

  مهرورزان 02133053790

بزرگراه محلاتی – میدان امام حسن – خیابان پاسدار گمنام – پ. ۱۰۷

​ 4.0 اقبال 02133542863

 

۱۷ شهریور – پایین تر از بزرگراه محلاتی – ک. اخوان صدیقی – مجموعه ورزشی اقبال

    احمدی 02133009483

 

بزرگراه محلاتی – چهارراه میثم – خیابان میرهاشمی – روبروی مسجد میثم

5.0 کانون مسجدالشهدا 02133718083

بزرگراه محلاتی – خیابان زارع پور – ک. بوعلی سینا

   

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامزندگی سالمبرچسب‌ها: بدنسازیباشگاه بدنسازیباشگاه بدنسازی تهرانبدنسازی و پرورش اندامباشگاه بدن سازیبدنسازی بانوانباشگاه بدنسازی بانوانباشگاهنزدیک ترین باشگاه ورزشی به منباشگاه های بدنسازی محله های تهرانباشگاه بدنسازی محلات تهران دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر بسکتبال NBA؛ خلاصه بازی بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز ( فصل 2019/20)لیست باشگاه های بدنسازی محلاتی (آهنگ) تهرانلیست باشگاه های بدنسازی نیروی هوایی تهرانلیست باشگاه های بدنسازی پیروزی تهرانوینیسیوس جونیور: برای خالکوبی باید از پدرم اجازه بگیرم (با زیرنویس فارسی)ساکا: مقابل استاندارد لیژ شبی زیبا را پشت سر گذاشتم؛ این کامبک اعتماد به نفس زیادی به ما دادبوستون سلتیکس 109-115 فیلادلفیا سونی سیکسرز؛ دومین شکست پیاپی سبزها و پاسخ قاطع جوئل امبید به منتقدانشپیش‌بازی نساجی-شهر خودرو؛ نقطه امید متفاوت برای گل محمدی و مهاجریمرتضی غلامعلی تبار، مدافع تیم شاهین: ما این فصل از داوری ضرر بسیاری کردیم؛ استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایمآگهی؛ قیمت سمعک های حاضر در بازار چند است؟بهتاش فریبا: امیرحسین فتحی باید زودتر استعفا می کرد؛ علاوه بر استراماچونی بازیکنان هم از پرداختی ها ناراضی هستندساعت بازی دو تیم پارس جنوبی جم و نفت مسجدسلیمان تغییر کردویدیو؛ حواشی باشگاه آرسنال از پیروزی این تیم مقابل وست هم (لیگ برتر انگلیس-2019/20)پیش بازی تراکتور-فولاد؛ تبریزی ها فرصت خطا ندارندویدیو؛ 5 گل برتر تقابل های آرسنال و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیسویدیو؛ اولین تمرین ناپولی زیر نظر جنارو گتوزوویدیو؛ گل های برتر لوکا مودریچ برای رئال مادرید از پشت محوطه جریمهویدیو؛ تبریک تولد ویکتور موزس توسط باشگاه چلسیورزشکاران ایران در شبکه های اجتماعی؛ 21 آذرویدیو؛ بهترین گل های میلان در روز 23 می مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری امیدواری اتلتیکو مادرید برای جذب مارکوس آلونسو در ژانویهیادش بخیر...لطفا کمک کنین میخوام برای تحصیل برم روسیه اما یک مشکل بزرگ دارمترکیب من در فانتزی PL همه بیایدچلسی مشتری جدی نیمارپیش بینی قرعه کشی چمپیونز لیگاین "حشره‌" خون دایناسورها را می‌مکید+ عکسپرسپولیس با مهاجم توافق کردسلام یه سوالبه این شکل:)♛ دانلود آهنگ İlahi Kader از Ayşegül Coşkun ♛ویکتوریا : دیوید به طرز باورنکردنی‌ای خوش‌تیپ است/ خوش‌شانس هستم که چنین عشقی دارم.روزی روزگاری...خیالمون از عقب راحت بود....از روزی که انصاری فرد اومد صداسیما گفت که:@ رودریگو در این فصل ۸ شوت به سمت چهارچوب رقبایش زده که ۶تایش به گل تبدیل شده است. این آمار برای این بازیکن جوان بسیار خوب و برای رقبا مخوف است.استراماچونی امروز نیاید فردا مجیدی و فتح الله زاده خواهند آمد!!!بهترین سایت برای خرید کیت آستین بلند بارسلونا؟تفاوت مربی ایتالیایی و کارگر هفت تپه کسایی که فانتزی لیگ انگلیس تیم دارن بگن تا الآن چند امتیاز آوردن ؟ دوستان چشمامونو زیر آب باز کنیم چی میشه؟ بارگذاری مطالب بیشتر ارسال مطلب

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ع) در پادگان جی از بزرگراه یادگار امام به پروژه آزادگان متصل می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه بار ترافیکی در بزرگراه آیت الله سعیدی، میدان آزادی و بزرگراه شیخ فضل اله سنگین است، اگر شاخه غربی به سمت میدان فتح، بلوار بهار و بزرگراه شهید بروجردی افتتاح شود، بزرگراه آیت الله سعیدی و میدان آزادی که با گره‌های ترافیکی روبه‌رو بودند، سبک‌تر خواهد شد.

موسوی پور گفت: در بزرگراه بسیج به علت تردد کامیون‌ها ترافیک سنگین است با اجرای پروژه شاخه شرقی این طرح محله ابوذر، نبرد و افسریه از ترافیک سنگین خارج خواهد شد و در شمال تهران نیز به یک کمربندی نیاز داریم که از کنار کوه‌ها به بزرگراه ارتش متصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • دعایی: لطفاً یک نوآوری علمی مهم از حوزه نجف نام ببرید! / سروش محلاتی: در حوزه نجف هیچ کس به خاطر اظهار نظر، احضار نمی شود
  • سلفی جالب و متفاوت رضا گوچی در باشگاه بدنسازی + عکس
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان