Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:19:02 GMT

زمستان سخت در انتظار پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۰۹۵

زمستان سخت در انتظار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میهمان تیم سایپا تهران است و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف این تیم برود تا نیم فصل به پایان برسد و تیم‌ها آماده شروع نیم فصل دوم باشند.

البته پرسپولیس در فصل زمستان دیدار‌های سختی دارد که با دربی و بازی مقابل استقلال آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها باید بهمن و اسفند سخت و فشرده‌ای را پشت سر بگذارد و برگزاری ۶ دیدار سنگین در ۲۵ روز اتفاق عجیبی برای این تیم است.

سرخپوشان ۱۷ بهمن دیدار حساس دربی پایتخت برابر استقلال را در پیش دارند و ۵ روز بعد باید به مصاف الدحیل بروند. این ۲ تیم همیشه جدال‌های زیبایی با یکدیگر داشته اند.

شاگردان کالدرون یک استراحت ۷ روزه تا دیدار بعدی خود در آسیا مقابل الشارجه امارات خواهند داشت و و با فاصله کم از این بازی ۴ اسفند به مصاف سپاهان در اصفهان خواهند رفت.

۴ روز بعد و در ۸ اسفند دیدار حساس دیگر با شهر خودرو در پیش است و پس از آن در ۱۲ اسفند بازی سختی با التعاون خواهند داشت.

به هر حال پرسپولیس بازی‌های سختی دارد و باید دید کالدرون و تیمش در این راه چه عملکردی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با مهاجم برزیلی به توافق مالی رسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند