Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال زنان ۱۷ تا ۲۲ دی ماه در مسابقات انتخابی المپیک به میدان می‌رود و اکنون فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعضای این تیم در ستاد پزشکی ورزشی آزادی پرونده سلامت تشکیل داد.

معاینات اسکلتی عضلانی، معاینات عمومی، نوار قلب، فشار خون، قد و وزن، معاینات دندانپزشکی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و مشاوره ضد دوپینگ از جمله خدماتی استکه به ملی‌پوشان والیبال زنان در دست ارائه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات والیبال بانوان انتخابی المپیک در آسیا به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و بانوان والیبال ایران با تیم‌های کره جنوبی، اندونزی و قزاقستان هم‌گروه هستند. مسابقات قهرمانی بانوان زیر ۱۹ سال آسیا نیز از ۳۱ خرداد تا ۷ تیر سال آینده در چین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ورزش زنان فدراسیون پزشکی ورزشی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زنان فدراسیون پزشکی ورزشی المپیک توکیو ورزش زنان فدراسیون پزشکی ورزشی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود