Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@22:00:17 GMT

۱۱ منطقه تهران که آلودگی صوتی خطرناک دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۱۳۱

به گزارش مهر، بر اساس اطلاعات منتشر شده از ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، آلودگی صوتی در ۱۱نقطه در مرحله خطرناک قرار دارد. ایستگاه های میدان نماز، میدان الغدیر، منطقه ۱۸، بعثت، خراسان، افسریه، نیروی هوایی، شهید گمنام، شهران، تهرانسر، آذری ایستگاه هایی هستند که شاخص آنها بالای ۷۰ و خطرناک است.

همچنین ۱۱ نقطه دارای شاخص آزاردهنده و پنج نقطه نامناسب برای کودکان و بیماران است و از میان ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران تنها دو نقطه وضعیت مناسب و سالم دارند که ایستگاه های شهید محلاتی و گلبرگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو

نمایشگاه عکس صنعت نفت به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت، با موضوع سرمایه انسانی، مسئولیت‌ اجتماعی و تکیه بر توان دانش‌بنیان‌ها در دو ایستگاه مترو میدان ولی‌عصر (عج) و میدان شهدا برپا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت، کشف نفت در مسجد سلیمان، حمل فرآورده‌های نفتی در دهه‌های ۱۲۹۰، ملی شدن صنعت نفت، نصب تابلوی هیئت مدیره موقت شرکت ملی نفت ایران در خرمشهر در سال ۱۳۳۰، نمایی هوایی از پالایشگاه آبادان در سال ۱۳۵۰، تعمیر خط لوله میعانات گازی میدان سلمان، فاز ۱۹ و ۱۶ میدان مشترک پارس جنوبی، تلاش آتش‌نشانان برای مهار چاه ۱۴۷ رگ سفید و... بخشی از عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا پایان فروردین‌ماه در ایستگاه‌های میدان ولی‌عصر (عج) و میدان شهدا برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند این عکس‌ها را نظاره کنند.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های صنعت نفت در مترو
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای کرمانشاه امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای گتوند در وضعیت خطرناک تنفسی
  • کاشت درخت چنار حدفاصل خیابان‌های شریعتی و سهروردی