Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@01:27:34 GMT

رأی‌گیری طرح استیضاح ترامپ به تأخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۹۱۹۳

رأی‌گیری طرح استیضاح ترامپ به تأخیر افتاد

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا پنجشنبه شب رأی‌گیری در کمیته قضایی این مجلس در مورد دو ماده طرح استیضاح رئیس‌جمهور این کشور را به تأخیر انداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، با تأخیر رأی‌گیری در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در مورد دو ماده طرح استیضاح رئیس‌جمهور این کشور اکنون انتظار می‌رود رأی‌گیری درباره مواد طرح استیضاح دونالد ترامپ در کمیته قضایی روز جمعه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم دموکرات‌ها برای به تأخیر انداختن این رأی‌گیری با واکنش تند جمهوری‌خواهان روبرو شد. هواداران رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده بر این باور هستند که دموکرات‌ها قصد دارند رأی‌گیری را روز جمعه صبح انجام دهند تا رأی‌دهندگان آمریکایی بتوانند از تلویزیون آن را دنبال کنند.

پیش‌بینی می‌شود که با رأی موافق کمیته قضایی مجلس نمایندگان به دو ماده طرح استیضاح دونالد ترامپ این طرح هفته آینده برای رأی‌گیری نهایی به صحن علنی این مجلس ارجاع شود.

جرالد ندلر، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان پس از آنکه جلسه روز پنجشنبه این کمیته تا نیمه‌شب ادامه یافت تصمیم رفت تا زمان رأی‌گیری را به ساعت ۱۰ صبح جمعه موکول کند. یکی از اعضای دموکرات کمیته قضایی مجلس نمایندگان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد دلیل تأخیر در رأی‌گیری گفت: «مردم آمریکا استحقاق تماشای رأی‌گیری را دارند.»

داگ کالینز، عضو جمهوری‌خواه کمیته قضایی مجلس نمایندگان در واکنش به تصمیم دموکرات‌ها گفت: «این کمیته بیشتر نگران این است تا در صفحه تلویزیون دیده شود تا اینکه کار را امشب تمام کند و اجازه دهد که اعضاء به خانه‌هایشان بازگردند.»

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: آمریکا دموکرات ها جمهوری خواهان دونالد ترامپ استیضاح ترامپ اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه هیئت نظارت بر انتخابات روز سه شنبه ۲۸ فروردین برگزار شد.

در این جلسه مدارک مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه فقط دو کاندیدا واجد شرایط بودند، بدون انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، عضو‌های اصلی دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ انتخاب شدند.

چنانچه مدیرمسئولی طبق تبصره ۱ ماده ۱۱ شیوه نامه انتخابات اعتراض دارد، می‌توانند تا روز شنبه اول اردیبهشت ماه به همراه مستندات به دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات مراجعه کند.

محمدصادق رهبانی (مدیرمسئول نشریه تاغ) و محمدآراد زندیه (مدیرمسئول نشریه مراقبت) به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تهران منتخب شدند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا