Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان بازی روز گذشته تیم‌های 90 ارومیه و استقلال خوزستان، داور بازی عضو کمیته داوران را از کنار زمین اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته مسابقات لیگ دسته اول در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و نتایج مختلفی به دست آمد اما در یکی از این بازی‌ها اتفاق عجیبی رخ داد.

در جریان دیدار تیم‌های 90 ارومیه و استقلال خوزستان، داور بازی، دبیر هیأت فوتبال استان آذربایجان غربی و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال را از کنار زمین اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین نیرویار دبیر هیأت فوتبال استان آذربایجان غربی و یکی از اعضای جدید کمیته داوران کشورمان در جریان بازی 90 و استقلال خوزستان به دلیل تنش‌هایی که در کنار زمین به وجود آمد و درگیری‌هایی که با برخی‌ها در کنار زمین داشت توسط حسین ترابیان داور بازی از کنار زمین اخراج شد تا در اتفاقی نادر یک داور عضو کمیته داوران را اخراج کند.

برخی از داوران در هفته‌های گذشته نسبت به رفتارهای نیرویار در کنار زمین انتقادهایی داشتند اما هیچ گاه با او برخورد نشد تا اینکه دیروز حسین ترابیان او را از کنار زمین اخراج کرد. نیرویار که مدتی است عضو کمیته داوران شده با استفاده از همین مسئولیت به برخی از داوران اعلام کرده که با آنها برخورد خواهد کرد و باید دید که در نهایت چه سرانجامی برای این اخراج رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال خوزستان داوران فدراسیون فوتبال ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود

سرمربی بارسلونا معتقد است که اخراج آرائوخو سرنوشت بازی شب گذشته تیمش با پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه خانگی‌اش نتوانست برتری 3 بر 2 بازی رفت مقابل پاری‌سن ژرمن را حفظ کند و در نهایت با قبول شکست 4 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت با شکست 6 بر 4 توسط این تیم فرانسوی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، پس از این دیدار با اشاره به اخراج مدافع اروگوئه‌ای‌اش در دقیقه 29 این بازی گفت: ما عصبانی هستیم. اخراج آرائوخو سرنوشت بازی را تغییر داد. ما زمانی که دو تیم در تعداد نفرات برابر بودند، خوب سازماندهی شده بودیم اما اخراج او همه چیز را کاملاً تغییر داد.

وی افزود: داور (ایستوان کواکس از رومانی) واقعاً بد بود و به او گفتم که فاجعه بودی. او بازی را خراب کرد. دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم اما این را باید می‌گفتم. واقعاً دلیل تصمیمات کواکس را درک نمی‌کنم. 10 نفره شدن ما اتفاق خوبی نبود و از همانجا بود که بازی شکل دیگری به خود گرفت. از آنجایی که ما در مورد بازی صحبت می‌کنیم، همه چیز تحت‌تأثیر کارت قرمز قرار گرفت.

ژاوی که در نیمه دوم در نتیجه اعتراضش به داور به خاطر عدم اعلام پنالتی به سود بارسا در صحنه‌ای که تعادل ایلکای گوندوگان توسط مارکینیوش به هم خورد، از کنار خط اخراج شد، در این خصوص اظهار داشت: آن یک اشتباه سهوی بود که از جانب من صورت گرفت. مقصر من بودم که باعث شد اخراج شوم.

انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد

سرمربی بارسلونا که شاگردانش پیش از اینکه کیلیان امباپه تیر خلاص (گل چهارم) را در دقیقه 89 به قلب کاتالان‌ها بزند، موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی بازی (مجموع دو بازی رفت و برگشت) داشتند اما از آنها اسنفاده لازم را نبردند، خاطرنشان کرد: ما موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن نتیجه کلی این تقابل داشتیم، از جمله توپی که ایلکای گوندوگان به تیر دروازه PSG زد و حتی می‌توانستیم پیش از اخراج آرائوخو روی شوتی که لواندوفسکی زد، 2 بر صفر در نتیجه پیش بیافتیم.

ژاوی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: جای تأسف دارد که سختکوشی ما در فصل جاری به خاطر یک تصمیم داور به این شکل به پایان رسید. دوست داشتم کل بازی تعداد نفرات دو تیم 11 به 11 بود. به نظرم اخراج آرائوخو غیر‌ضروری و سختگیرانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • قانون کمتر شناخته شده؛ وقتی با دو کارت زرد اخراج نمی‌شوی!
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود